🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38545.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

پتنت های اپل از آیفون بدون بریدگی نمایشگر با شاسی چند رنگ منتشر شد

اداره ثبت اختراع و نشان ایالات متحده دور جدیدی از پتنت های ثبت شده را منتشر کرده که نشان می دهد اپل هنوز در حال کار روی آیفون های بدون بریدگی نمایشگر و با ویژگی ...

اداره ثبت اختراع و نشان ایالات متحده دور جدیدی از پتنت های ثبت شده را منتشر کرده که نشان می دهد اپل هنوز در حال کار روی آیفون های بدون بریدگی نمایشگر و با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ویژگی های خاص دیگر است.

پیش از این شایعاتی در مورد حذف بریدگی نمایشگر آیفون - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در سال آتی منتشر شده بود و پتنت مذکور نیز مؤید این مطلب است. در این درخواست تاکید شده که گاهی اوقات توسعه دهندگان برای تعبیه سنسورها در پنل جلو ناچار به استفاده از طراحی های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - غیر جذاب می شوند.

تصویر فوق به نمایشگری اشاره دارد که بین پیکسل های آن فضای کافی برای تعبیه سنسورها در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نظر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گرفته شده و در این صورت به ایجاد بریدگی نیاز - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نخواهد بود. گشودگی بین پیکسل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ها نیز آنقدر کوچک است که با چشم دیده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نمی شود و به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - عبارت دیگر سنسورهای درون نمایشگر قرار خواهند گرفت. کمپانی کوپرتینویی از مدت ها قبل مشغول کار روی چنین طرحی است و ممکن است در مدل های 2019 شاهد پیاده سازی آن باشیم.

فیلتر جستجو بر اساس مکان مورد نظرتعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

پتنت دوم که نسخه اصلاح شده ای از سال 2009 به شمار می رود با جستجو بر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اساس موارد مورد علاقه کاربر و مکان او در هر لحظه ارتباط دارد. از مزیت های این سیستم می توان به نمایش - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مکان های مورد علاقه کاربر بر اساس مقصد وی اشاره کرد.

قاب سرامیکی چند رنگتعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

پتنت آخر با طراحی کلی آیفون های بعدی و روشی برای توسعه قاب های سرامیکی چند رنگ ارتباط دارد. در این مورد طرحی از یک موبایل با قابی که بالا و پایین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آن نوارهای رنگی دارد ارائه شده، و حتی می توان برای پنل پشتی یا لوگوی اپل هم از رنگی دیگر استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone