🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38540.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

هدست واقعیت افزوده توشیبا ویندوز 10 را در برابر چشمان شما قرار می دهد

شرکت های بسیاری از قبیل گوگل، اپل، HTC و غیره در حال تلاش برای توسعه هدست های واقعیت افزوده با هدف جذب کاربران بیشتر هستند و حالا توشیبا با تمرکز بر کسب و کارها وارد ...

شرکت های بسیاری از قبیل گوگل، اپل، HTC و غیره در حال تلاش برای توسعه هدست های واقعیت افزوده با هدف جذب کاربران بیشتر هستند و حالا توشیبا با تمرکز بر کسب و کارها - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - وارد این وادی شده است.

کمپانی ژاپنی که بیشتر در حوزه لپ تاپ و نیمه هادی شناخته شده محصول جدید خود را که حاصل دو سال تحقیق و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - توسعه است عینک واقعیت افزوده dynaEdge نام نهاده است. تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربیاین محصول در واقع ترکیبی از یک عینک و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مینی پی سی 300 گرمی است که از چیپست نسل ششم اینتل، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD بهره برده و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سیستم - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - عامل ویندوز 10 را اجرا می کند.

ارتباط بین هدست و مینی پی سی مثل هولو لنز مایکروسافت از طریق درگاه USB-C صورت گرفته و باتری آن قابلیت 6 ساعت شارژدهی را دارد.

هدست علاوه بر نمایشگر با رزولوشن 640 در 360 پیکسل به دوربین 5 مگاپیکسلی، - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سنسور مجاورت، حسگر نور، فلاش LED، قطب نما، ژیروسکوپ، اسپیکر و میکروفون مجهز شده است. تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

عینک هوشمند تصاویر را تنها روی یک چشم نمایش می دهد که در این زمینه به گوگل گلس شباهت دارد. با این حال قابل تنظیم بوده و می توان آن را در کنار کلاه ایمنی و عینک طبی یا ایمنی مورد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - استفاده قرار داد.

توشیبا برای افزایش کارایی اپلیکیشنی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به نام dynaTrace را توسعه داده که امکان کنترل از طریق کلیدهای روی مینی پی سی و پنل لمسی را داشته و کار با ویندوز را در این سیستم ساده تر می کند. برای مثال با استفاده از نسخه تجاری اسکایپ می توان با دیگران تماس تلفی برقرار کرده یا تصاویر را به صورت زنده ارسال و دریافت کرد. تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

هدف اصلی توشیبا توسعه دستگاهی است - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که به کارکنان اجازه مشاهده اسناد، ضبط صدا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و تصویر، و برقراری تماس های ویدئویی بدون دخالت دست را فراهم آورد. dynaTrace از امروز و با قیمت 1899 دلار به بازار عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone