🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38543.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

طرح مفهومی آیفون 10 پلاس طلایی سال 2018 منتشر شد [تماشا کنید]

پیش از این گزارش ها اشاره به این موضوع داشتند که آیفون های سال 2018 در سه مدل عرضه خواهند شد. یک مدل به روز رسانی شده از آیفون 10 فعلی با نمایشگر OLED، یک ...

پیش از این گزارش ها اشاره به این موضوع داشتند که آیفون های سال 2018 در سه مدل عرضه خواهند شد. یک مدل به روز رسانی شده از آیفون 10 فعلی با نمایشگر OLED، یک مدل با نمایشگر از نوع OLED و 6.5 اینچی با نام آیفون 10 پلاس و یک مدل ارزان قیمت تر بهره مند از نمایشگر 6.1 اینچی از نوع LCD. اخیراً مشخص شده که آیفون های بهره مند از نمایشگر OLED احتمالاً قرار است در رنگ جدید طلایی نیز عرضه شوند. به تازگی طرح مفهومی از این رنگ آیفون 10 پلاس منتشر شده است.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

این طرح که در قالب یک ویدیو توسط «لی گونهو» منتشر شده بر اساس مشخصات - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - احتمالی آیفون آتی 6.5 اینچی تولید شده. به نظر می رسد تلفن هوشمند یاد شده از دو سیم کارت پشتیبانی کند؛ قابلیتی که در صورت ارائه، بسیاری از کاربران آتی را خوشحال خواهد کرد.

بنا بر گزارش های پیشین انتظار می رود هر سه آیفون آتی کوپرتینویی ها از طراحی نمایشگر لبه به لبه مشابه با آیفون 10 (بررسی دیجیاتو) بهره مند باشند. در این صورت شاید سال 2018 برای طرفداران آیفون سال هیجان انگیزتری باشد.

همچنین قرار است هر سه موبایل یاد شده از دوربین TrueDepth و درنتیجه قابلیت تشخیص چهره Face ID - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بهره مند باشند. پیش از این مینگ-چی کو، تحلیلگر با سابقه موسسه «KGI Securities» اطلاعاتی در مورد مشخصات و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - زمان عرضه آیفون بهره مند از نمایشگر 6.1 اینچی را در اختیار رسانه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ها قرار داده - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بود. بنا بر ادعای او آیفون ارزان قیمت تر 6.1 اینچی در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی می شود و انتظار می رود این بار اپل بتواند موبایل یاد شده را با قیمت به صرفه تری نسبت به آیفون 10 روانه بازار کند.

در نهایت باید گفت بر اساس گمانه زنی ها به طور دقیق - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تر 3 آیفون آتی در ماه های سپتامبر تا - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اکتبر سال جاری میلادی (شهریور تا آبان سال 97) معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone