🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12267.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن شناسایی بررسی‌های جعلی آمازون با دخالت اپل از اپ استور حذف شد

آمازون ۱۸ خرداد از اپل خواست اپلیکیشن Fakespot را به دلیل به خطر انداختن اطلاعات کاربران از اپ استور حذف کند. اپل سعی کرد حل مشکل را به خود آمازون و Fakespot واگذار کند، اما ...

آمازون ۱۸ خرداد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم - از اپل خواست اپلیکیشن Fakespot را به دلیل به خطر انداختن اطلاعات کاربران از اپ استور حذف کند. اپل سعی کرد حل مشکل را به خود آمازون و Fakespot واگذار کند، اما این روش راهی از پیش نبرد و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم - باعث شد در نهایت خود اپل Fakespot را از اپ استور حذف کند. حالا Fakespot - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم - مدعی است که اپل با آمازون همدستی کرده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم - است.

اپل و Fakespot مدعی‌اند که این مشکل توسط آمازون آغاز شده است. مالک اپ استور می‌گوید: «درگیری بر سر حقوق مالکیت فکری شکل گرفت و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم - اولین بار در تاریخ ۱۸ خرداد توسط آمازون مطرح شد. ما ظرف چند ساعت اطمینان پیدا کردیم که طرفین با هم در ارتباط هستند، مشکل را بررسی می‌کنند و قدم‌های لازم را برمی‌دارند و زمان کافی به یکدیگر می‌دهند تا مشکل را برطرف کنند. ما دوباره در تاریخ ۸ تیر یعنی چند هفته قبل از حذف Fakespot - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم - از اپ استور - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم - با آن‌ها تماس گرفتیم.»

ظاهرا آمازون مدعی است که اپ Fakespot با برخورداری از افزونه‌های کروم و فایرفاکس دستورالعمل ۵.۲.۲ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم - اپ استور پیرامون سایت‌ها و سرویس‌های شخص ثالث را زیر پا گذاشته است. این شرکت می‌گوید Fakespot کدهای خودش را درون وب‌سایت آمازون تزریق می‌کند و با این کار داده‌های کاربر از جمله ایمیل، آدرس، اطلاعات کارت اعتباری و تاریخچه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم - وبگردی آن‌ها را در معرض خطر قرار می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم

آمازون می‌گوید اپ Fakespot درباره فروشندگان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم - و محصولات آن‌ها به مشتریان اطلاعات گمراه‌کننده می‌دهد و به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم - کسب و کار آن‌ها آسیب می‌زند. به‌علاوه، این شرکت باور - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم - دارد که Fakespot چندان درست کار نمی‌کند و اطلاعاتش درباره بررسی‌ها بیش از ۸۰ درصد مواقع اشتباه است.

در آن سو، مدیرعامل Fakespot با رد گفته‌های آمازون می‌گوید اتهام سرقت اطلاعات شخصی کاربران کاملا دروغ است. او همچنین باور ندارد که آن‌ها قوانین اپ استور را زیر پا گذاشته باشند. مدیرعامل Fakespot مدعی است آن‌ها حق دارند نظرات مستقل خود را درباره - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم - نقد محصولات و فروشندگان ارائه کنند. افزون بر این، او با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم - رد اتهام تزریق کد گفت Fakespot وب‌سایت آمازون - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم - را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم - درون اپ خودش بارگذاری می‌کند و از سال‌ها پیش این کار را انجام می‌داده است.

آمازون سپتامبر پارسال بعد از انتشار گزارشی از سوی فایننشال - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قم استان قم - تایمز، حدود ۲۰ هزار بررسی جعلی را که توسط ۷ نفر از برترین کاربران بریتانیایی این وب‌سایت منتشر شده بودند، حذف کرد. این کاربران با اعطای پنج ستاره کامل به درآمدزایی از این راه مشغول شده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone