🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12268.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

با نشانه‌های رایج کلاهبرداری در معاملات مجازی آشنا شوید

کلاهبرداری از خریدار یا فروشنده یک کالا در فضای مجازی، اتفاقی است که می‌تواند لذت یک خرید آسان و بی‌‏دغدغه را به دردسر تبدیل کند. این اتفاق در رابطه با کالاهایی که از سوی افراد ...

کلاهبرداری از خریدار یا فروشنده یک کالا در فضای مجازی، اتفاقی است - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - که می‌تواند لذت یک خرید آسان و بی‌‏دغدغه را به دردسر تبدیل کند. این اتفاق در رابطه با کالاهایی که از سوی افراد حقیقی در فضای مجازی آگهی می‌‏شوند، بیشتر رخ می‌‏دهد زیرا امکان پیگیری آن تقریبا صفر است.

پس بهتر است هنگام معامله با افراد، چه به عنوان خریدار و چه به عنوان فروشنده، به پنج نشانه‏ رایج در آگهی‌‏هایی که با هدف کلاهبرداری منتشر می‏‌شوند، توجه کنید تا از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - دردسر و ضرر و زیان دور بمانید. در این مطلب با پنج شیوه رایج که برای کلاهبرداری از «خریداران کالاها» به کار گرفته می‌‏شود، آشنا شوید.

1) درج  قیمت پایین‏تر از عرف بازار

در این شیوه عکس قابل قبولی از یک کالا با قیمتی پایین‏‌تر از عرف بازار آگهی می‏‌شود. اما قیمت پیشنهادی، نشان از یک مشکل دارد: یا کیفیت کالا با آنچه در عکس نمایش داده شده است قابل مقایسه نیست یا اصلا کالایی برای فروش وجود ندارد و هدف دریافت وجه از افراد مشتاق - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - به خرید ارزان است. در این موارد ممکن است به جای عکس واقعی کالا از عکس ژورنالی یا عکس کالا در محیطی موجه استفاده شود که با توجه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - به قیمت، خریداران را وسوسه می‏‌کند.

2) دریافت هزینه ارسال قبل از هزینه کالا

ممکن است یک فروشنده با خریدار بر سر این موضوع به توافق برسد که کالا را - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - برای او ارسال کند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - تا بعد از بازدید هزینه‌‏اش را دریافت کند. اما برای انجام این کار از مشتری هزینه ارسال را مطالبه می‏‌کند. در این روش اصلا بعید نیست بعد از پرداخت هزینه ارسال، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - هیچ‌گاه کالایی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - به دست خریدار نرسد و تنها هزینه ارسال است که از جیب مشتری می‌‏رود.

همچنین ممکن است فروشنده‌‏ای به خریدار بگوید کالایی که آگهی کرده در شهر دیگری است و اگر خریدار تمایل دارد، می‌تواند هزینه آن را پرداخت کند تا محصول برایش ارسال شود. شیوه رایج دیگر این است که فروشنده اعلام می‏‌کند هزینه ارسال را خودش پرداخت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - می‏‌کند اما - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - تمام یا بخشی از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - هزینه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - کالا را مطالبه می‏‌کند. در این روش نیز احتمال خسارت دیدن خریدار بسیار بالا است.

3) فرصت‌‏های ویژه ساختگی

به نمایش گذاشتن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - شرایط بسیار جذاب از دیگر روش‏‌هایی است که افراد را به خرید کالاهایی تشویق می‏‌کند که یا وجود ندارد یا با آنچه شرح داده شده است تفاوت کیفیتی بسیاری دارد. برای مثال فروش ویژه به علت مهاجرت یکی از شگردهای رایج برای کلاهبرداری است. در این شیوه با تأکید بر اینکه خریدار زمان زیادی برای خرید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - ندارد، فرد کلاهبردار به اهداف خود می‌‏رسد.

4) درخواست بیعانه

در این روش که در موارد گزارش شده از کلاهبرداری‌‏ها بسیار مشاهده می‌‏شود، فروشنده از قرار حضوری خودداری و وانمود - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - می‏‌کند مشتری‌‏های بسیاری - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - پای آگهی نشسته‌‏اند. به این ترتیب فرد کلاهبردار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - فضا را طوری ترتیب می‌‏‏دهد که خریدار برای از دست ندادن فرصت با پرداخت بیعانه موافقت می‏‌کند. اما در این موارد معمولا بعد از دریافت بیعانه، گوشی شخص - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - فروشنده برای همیشه از دسترس خارج می‌‏شود.

چند توصیه مهم

با توجه به این پنج شیوه رایج - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر زنجان استان زنجان - در کلاهبرداری، بهتر است اگر قصد دارید کالایی را با قیمت مناسب از نیازمندی‌‏های آنلاین تهیه کنید، حتما کالای آگهی شده را به صورت حضوری ببیند و بعد اقدام به پرداخت پول کنید. همچنین هیچ‌گاه واتس‏اپ یا تلگرام را برای مکالمه یا دریافت لینک پرداخت، جایگزین فضای چت در اپلیکیشن‌‏ها و سایت‌‏های آنلاین خرید و فروش نکنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone