🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12270.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

دارک مود در برخی نسخه‌های ویندوز ۱۱ بطور پیش‌فرض فعال خواهد بود

شرکت‌های فناوری چند سالی است که حرکت به سمت دارک مود را شروع کرده‌اند و حالا مایکروسافت هم می‌خواهد در ویندوز ۱۱ حالت تیره را به‌صورت پیش‌فرض فعال کند. طبق اعلام این شرکت، برخی از ...

شرکت‌های فناوری چند سالی است که حرکت به سمت دارک مود را شروع کرده‌اند و حالا مایکروسافت هم می‌خواهد در ویندوز ۱۱ حالت تیره - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاندیز استان خراسان - را به‌صورت پیش‌فرض فعال کند. طبق اعلام این شرکت، برخی از نسخه‌های SKU ویندوز ۱۱ از همان ابتدا از دارک مورد بهره می‌برند، اما کاربران می‌توانند به - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاندیز استان خراسان - انتخاب خود حالت روشن (لایت مود) را فعال کنند.

دارک مود ویندوز ۱۱ در برخی نسخه‌ها از همان ابتدای راه‌اندازی دستگاه یا در صورت Clean Install مجدد سیستم عامل به‌صورت پیش‌فرض فعال است. مایکروسافت این قابلیت را به شکل پیش‌فرض به ویندوز ۱۱ آورده چون مدعی است حالا کاربران زمان خیلی بیشتری را پای کامپیوترها می‌گذارنند و به صفحه نمایش نگاه می‌کنند. این شرکت در رویداد مایکروسافت اینسپایر تایید کرده بود که می‌خواهد در همه نسخه‌های ویندوز ۱۱ - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاندیز استان خراسان - در همکاری‌های تجاری SKU حالت تیره را فعال کند.

«ملیسا گرنت»، مدیر بازاریابی تجاری - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاندیز استان خراسان - ویندوز می‌گوید از آن‌جایی که همه ما زمان زیادی را در حال نگاه کردن به صفحات پرنور هستیم، با این تصمیم می‌توانیم کمی به چشم‌هایمان - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاندیز استان خراسان - استراحت بدهیم. البته این مسئول شرکت مایکروسافت اعلام کرده که لایت مود در صورت تمایل کاربر قابل فعال‌سازی است.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاندیز استان خراسان

مایکروسافت می‌گوید نسخه‌های مصرفی ویندوز ۱۱ همچنان به‌صورت پیش‌فرض با حالت لایت مود عرضه می‌شوند. این شرکت در حال حاضر ویندوز ۱۰ هوم ادیشن را - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاندیز استان خراسان - با لایت مود در اختیار کاربران قرار می‌دهد، در حالی که نسخه پرو از دارک مود استفاده می‌کند. هم‌اکنون نسخه‌های تجاری و آموزشی SKU هم با لایت مود به دست کاربران می‌رسند.

بر اساس استراتژی جدید مایکروسافت، ویندوز ۱۱ در مدل‌های تجاری و آموزشی با دارک - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاندیز استان خراسان - مود و در مدل‌های هوم و پرو با لایت مود عرضه می‌شود. این سیستم عامل همچنین قابلیت‌های شخصی‌سازی متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای مثال، می‌توانید برای دارک مود تم تیره‌تری انتخاب کنید. نسخه نهایی ویندوز ۱۱ احتمالا مهر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاندیز استان خراسان - ماه به بازار می‌آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone