🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12266.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

نارضایتی دانشجویان از روند ورود به سامانه دانشگاه آزاد؛ آی‌گپ می‌گوید بی‌تقصیر است

دانشجویان دانشگاه آزاد در روزهای اخیر هنگام ورود و انتخاب واحد برای ترم جدید با مشکل عدم ارسال کد مواجه شدند و همین موضوع باعث شده که انتقادات فراوانی از سوی این قشر در شبکه‌های ...

دانشجویان دانشگاه آزاد در روزهای اخیر هنگام ورود و انتخاب واحد برای ترم جدید با مشکل عدم ارسال کد مواجه شدند و همین موضوع باعث شده که انتقادات فراوانی از سوی این قشر در شبکه‌های اجتماعی در مورد عملکرد پیام رسان آی‌گپ و اساسا همکاری که این مجموعه با دانشگاه آزاد دارد منتشر شود. آیگپ اما می‌گوید که این نقص فنی پیش آمده از سوی آنها نیست و مشکل از سامانه آموزش‌یار است.

چند ماهی می‌شود ورود به سامانه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - آموزش‌یار دانشگاه آزاد منوط به دریافت کد از پیام رسان آی‌گپ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - شده و این موضوع انتقاد دانشجویان دانشگاه آزاد را به همراه داشته است؛ موضوعی که خود پیام رسان آیگپ پیش‌تر به دیجیاتو درباره آن گفته بود در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - اجرایی شدن آن تصمیمی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - نداشته و همه چیز به سیاست‌های خود دانشگاه آزاد برمی‌گردد. اما در روزهای اخیر سطح - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - نارضایتی‌ها افزایش شدیدی داشته‌اند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان

«علی محمد کردنایج» مدیر ارتباطات آیگپ به دیجیاتو گفته بود که آنها نقشی در این تصمیم که استفاده از آیگپ اجباری شود و دیگر امکان ارسال پیامک برای دانشجویان وجود نداشته باشد نداشتند و این موضوع نیز مربوط به سیاست‌های دانشگاه آزاد بوده است: «سامانه آموزشیار این مجموعه آموزشی، آیگپ را به عنوان بستر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - خود انتخاب کرده است و ما با آنها وارد یک تفاهمنامه همکاری شدیم. پیش از این نیز برای انجام هرکاری در این سامانه، پیامکی برای دانشجویان ارسال می‌شد و حالا به جای این پیامک، این اتفاق در بستر آی گپ رخ می‌دهد. هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و بستر پیامک و یک اپلیکیشن که تغییر پیدا کرده به بستر آیگپ.»

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان

اکنون کردنایج در گفتگو با دیجیاتو درباره - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - مشکلات روزهای گذشته دانشجویان تاکید می‌کند که APIهای آیگپ کاملا برخط هستند و به درستی در حال ارائه سرویس هستند: «خود سامانه آموزشیار در آیگپ این موضوع را در اکانت رسمی خود در آی‌گپ عنوان کرده که به مشکلات فنی برخورد کرده‌اند.» او در گفتگو با دیجیاتو که آیا برای حل مشکلات فنی این مجموعه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - اقدامی از سوی آیگپ صورت گرفته می‌گوید که - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - معاونین فنی آنها با آموزشیار جلساتی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - داشتند تا این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود: «گزارش‌های ما نشان می‌دهد که مشکلات ثبت نامی در امروز از بین - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - رفته است و دانشجویان دیگر با این قبیل مشکلات روبرو - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - نیستند.»

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان

امتیاز آیگپ در مارکت اندرویدی گوگل پلی از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - صبح امروز ناگهان ریزش داشته و در لحظه نوشتن این - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - مطلب به امتیاز ۱.۶ رسیده است، این موضوع توسط دانشجویان ناراضی که در حین ثبت نام به مشکل خوردند رخ داده - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - است و آنها طی کمپینی همدیگر را دعوت می‌کنند تا به این پیام رسان امتیاز کم بدهند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان

کردنایج این مساله را - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - نوعی بی‌مهری از سوی قشر فرهیخته دانشجو می‌داند و تاکید دارد در این رویکرد زحمات چندساله تیم آیگپ نادیده گرفته شده است:

«عصبانیت عزیزان را درک می‌کنیم اما اگر اشراف بر این موضوع داشته باشیم به این نکته پی‌ می‌بریم که مشکل از ما نیست. ما باید داده‌ای از آموزشیار دریافت کنیم که - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - برای دانشجو بفرستیم. متاسفانه چون سیستم - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - آموزشیار اختلال داشت ما داده‌ای دریافت نکردیم که برای دانشجو - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - بفرستیم. اگر دانشیار با چند پیام رسان هم به صورت همزمان کار می‌کرد این اختلال در همه پیام‌رسان‌ها به وجود می‌آید و فقط مختص به ما - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر گالیکش استان گلستان - نبود.»

او در پاسخ به دیجیاتو، این نکته که آی‌گپ برای جذب کاربر با دانشگاه آزاد این همکاری را پیش برده را رد می‌کند و می‌گوید تعداد کاربران فعالی که به این پیام رسان اضافه شدند رقم قابل توجهی در برابر ده میلیون کاربر آی‌گپ که از پیش در این پیام رسان بودند و همچنان فعالیت دارند، نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone