🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24530.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ساعت هوشمند شیائومی Children’s Learning Watch 4Pro برای کودکان معرفی شد

میتو (Mitu) که از زیرمجموعه های شیائومی محسوب می شود، از ساعت هوشمند Children's Learning Watch 4Pro رونمایی کرد. این ساعت که برای کودکان ساخته شده از چیپست اسنپدراگون ویر 2500، رم 1 گیگابایتی و ...

میتو (Mitu) که از زیرمجموعه های شیائومی محسوب می شود، از ساعت هوشمند Children's Learning Watch 4Pro رونمایی کرد. این ساعت که برای کودکان ساخته شده از چیپست اسنپدراگون ویر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - 2500، رم 1 گیگابایتی و دو دوربین برخ وردار است.

ساعت هوشمند Children's Learning Watch 4Pro طراحی چشم نوازی داشته و قاب ضخیم آن باتری حجیم 920 میلی آمپر ساعتی، چیپست اسنپدراگون ویر 2500، دو دوربین، رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی را در خود جای داده است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس

ساعت هوشمند مورد بحث از یک دوربین 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و دوربین 8 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - مگاپیکسلی با ضریب اف 2.2 بهره می برد. از دیگر ویژگی های قابل توجه آن نیز می توان به پشتیبانی از NFC، اینترنت 4G LTE و GPS دو بانده (L1 + L5) اشاره کرد.

ساعت هوشمند Children's Learning Watch 4Pro از نمایشگر 1.78 اینچی با محافظ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - گوریلا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - گلس 3 و تراکم 326 پیکسل بر اینچ بهره برده و از رابط کاربری مبتنی بر اندروید 8.1 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - که مخصوص کودکان شخصی سازی شده، برخوردار است.

سازنده می گوید این محصول از هوش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آباده استان فارس - مصنوعی پیچیده ای برخوردار است که به والدین اجازه مکان یابی دقیق فرزند را داده و دارای 24 حالت مختلف برای نظارت بر کودکان است. به کمک دوربین ها نیز می توان محیط اطراف کودک را تحت نظر گرفت.

ساعت هوشمند Children's Learning Watch 4Pro از دستیار هوشمند شیائومی Voice Assistant و همچنین یادگیری ماشینی بهره می برد. تماس تصویری و جستجوی مبتنی بر تصویر با قابلیت تشخیص اجسام، از دیگر قابلیت های این ساعت هستند.

ساعت هوشمند Children's Learning Watch 4Pro در رنگ های آبی و صورتی و با قیمت 190 دلار به زودی در چین به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone