🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24529.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

معرفی پهپاد 10 هزار دلاری با قابلیت نگهبانی خودکار در اطراف خانه

محصولات امنیتی خانگی عمدتاً به دوربین های هوشمند و محصولاتی از این قبیل محدود می شوند اما محصول جدید شرکت Sunflower Labs یک راهکار متفاوت دارد؛ مجموعه ای شامل پهپاد کاملاً خودران و تعدادی حسگر که ...

محصولات امنیتی خانگی عمدتاً به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - دوربین های هوشمند و محصولاتی از این قبیل محدود می شوند اما محصول جدید شرکت Sunflower Labs یک راهکار متفاوت دارد؛ مجموعه ای شامل پهپاد کاملاً خودران و تعدادی حسگر که مراقب منزل شما هستند.

کمپانی سازنده مدعی است - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - که این اولین پهپاد امنیتی کاملاً خودکار برای مکان های مسکونی است. سیستم هشیار خانگی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - این شرکت شامل بخش های زمینی است که مشابه نام این شرکت، «گل آفتابگردان» نامیده می شوند و ظاهری شبیه به چراغ های باغ دارند. گل های - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - آفتابگردان به حسگرهای حرکت و لرزش مجهز شده اند و می توانند هر حرکتی در حیاط شما را ردیابی کنند. علاوه بر این قادرند تفاوت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - بین حرکت انسان، خودرو و حیوانات را تشخیص داده و در همان لحظه روی نقشه به شما اطلاع دهند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران

بخش پهپاد که Bee (زنبور) نام دارد از قابلیت جلوگیری از برخورد و نیز GPS بهره‌مند است و با نظارت بر املاک شما، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - ویدیوی آن را به طور زنده برایتان - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - پخش می - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - کند. Bee در بخشی به نام Hive (کندو) - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - قرار می گیرد که علاوه بر این که در مقابل نفوذ آب مقاوم است، وظیفه شارژ زنبور را هم به عهده دارد. سخت افزارهای مورد نیاز برای هوش مصنوعی این سیستم هم در کندو قرار گرفته اند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران

به طور خلاصه باید گفت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - که نحوه کار کل سیستم به این صورت است: گل های آفتابگردان یک - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - فعالیت مشکوک در اطراف منزل شما را شناسایی می - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - کنند و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - اعلانی به گوشی هوشمند شما فرستاده می - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - شود. سپس می توانید دستور دهید که زنبور از کندو خارج شده و گشتی در اطراف منزل شما بزند و ویدیوی زنده را برای شما پخش کند.

اگر قصد خرید - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - این سیستم را داشته باشید باید مبلغ گزافی را کنار بگذارید؛ حداقل 9950 دلار. به گفته شرکت سازنده انتظار می رود تحویل این سیستم به خریداران از میانه های سال جاری میلادی آغاز - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سوادکوه استان مازندران - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone