🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24531.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ابرآمد متولد شد: گام جدی همکاران سیستم به سوی رایانش ابری

همکاران سیستم در رویداد «باهم ۹۸» که امروز در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، خبر از آغاز یک همکاری استراتژیک با شرکت «رمیس» داد. حاصل این همکاری، تولد شرکتی جدید به نام «ابرآمد» است ...

همکاران سیستم در رویداد «باهم ۹۸» که امروز در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، خبر از آغاز یک همکاری استراتژیک با شرکت «رمیس» داد. حاصل این همکاری، تولد شرکتی جدید به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - نام «ابرآمد» است که می‌خواهد خدمات رایانش ابری را در لایه‌ها مختلف و با سرویس‌های متنوع، در اختیار کسب‌وکارها و سازمان‌ها قرار دهد.

اما ابرآمد دقیقاً چه می‌کند؟ همکاران سیستم تا پیش از این با «راهکاران ابری»، خدماتی را در قالب رایانش ابری در اختیار کاربران قرار می‌داد، اما راهکاران ابری، در لایه‌ی «Software - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - as a Service» (یا SaaS - نرم‌افزار به عنوان خدمت) قرار می‌گرفت.

«فرید فولادی»، مدیرعامل همکاران سیستم اعلام کرد که استفاده مشتریان از رایانش ابری به همین‌جا محدود نمی‌شود و این شرکت می‌تواند خدمات دیگری هم به آن‌ها - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - بدهد. به همین دلیل وارد لایه‌های جدیدی از رایانش ابری می‌شود:

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران

«ما تصمیم گرفتیم لایه‌های Infrastructure as a Service (زیرساخت به عنوان خدمت) و Platform as - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - a Service (پلتفرم به عنوان خدمت) را نیز به مشتریان عرضه کنیم. شاید مشتری‌های ما فایل‌هایی داشته باشند که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - بخواهند از آن‌ها نگه‌داری کنند، شاید - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - بخواهند از سرویس‌های دیگر یا نرم‌افزارهای خودشان استفاده کنند. چرا نتوانند؟ همین موضوع ما را به فکر انداخت که باید در دو لایه دیگر رایانش ابری هم فعال - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - شویم.»

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران

مدیرعامل همکاران - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - سیستم توضیح داد که انجام این ماموریت در یک قالب مقیاس‌پذیر، نیاز به همکاری با یک شریک تجاری استراتژیک داشت؛ شریکی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - که بتواند ارزش افزوده‌ای برای این سرویس ایجاد و به افزایش کیفیت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - کمک کند:

«با شرکت «رمیس» که در حوزه دیتاسنتر و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - ارائه سرویس‌های سخت‌افزاری مشغول است به توافق رسیدیم. تصمیم گرفتیم هر دو، تمام توان و انرژی خود را کنار هم قرار دهیم و یک - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - سرویس درجه یک را با کیفیت بالا برای مشتریان ایجاد کنیم.»

«احسان پورمند»، مدیرعامل رمیس هم توضیحاتی درباره فعالیت‌های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - این شرکت داد و گفت که رمیس، طی ۱۸ سال گذشته، ۹۵۰ پروژه کوچک بزرگ را در حوزه زیرساخت فناوری اطلاعات در کشور اجرا کرده است. او همچنین گفت که رمیس، مجری،‌ طراح و نگه‌دارنده‌ی پروژه‌ی کارت ملی هوشمند است، یا مرکز داده بیمه مرکزی کشور و بیمه ایران توسط - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - رمیس، طراحی، پیاده‌سازی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - و نگه‌داری شده است.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران

او همچنین اعلام - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - کرد که رمیس در سال جاری، بیش از ۳۰ هزار ترابایت ظرفیت ذخیره‌سازی به سازمان‌های ایرانی ارائه کرده است: «ما مدت‌ها به دنبال این بودیم که بتوانیم یک سرویس ابری در سطح جهانی را در کشور داشته باشیم، تا دغدغه سازمان‌ها این نباشد که چگونه منابع پردازشی و ذخیره‌سازی فراهم کنند یا به دنبال امنیت داده‌هایشان باشند و بتواند روی کسب‌وکار خود متمرکز باقی بمانند.»

او گفت حالا شرکت‌ها می‌توانند بدون پرداخت هزینه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - سنگین سخت‌افزاری، از این خدمات استفاده کنند، بدون اینکه نیاز باشد برای تجهیزات سخت‌افزاری که از حجم کمی از آن‌ها استفاده می‌شود، مقدار قابل توجهی ارز از کشور - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - خارج شود.

فرید فولادی، مدیرعامل همکاران سیستم نیز سپس از تولد «ابرآمد» خبر داد و گفت این همان شرکتی است که قرار است خدمات رایانش - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - ابری را در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران

در ادامه «محمد سلطانی»، مدیرعامل ابرآمد اعلام کرد در این شرکت، سرویس‌ها با نگاهی به چالش‌های خاصی که در ایران وجود دارد، طراحی شده‌اند:

«سرویس‌ها رایانش ابری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پاسخ‌گوی نیازهای واقعی موجود باشند. در فضای خیالی سرویس - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - طراحی نکرده‌ایم. مهم‌ترین سرویسی که در ابرآمد ارائه می‌دهیم، مرکز داده مجازی ابرآمد است. با این سرویس، شما نیاز ندارید تا در شرکت یا سازمان خودتان یک دیتاسنتر ایجاد کنید؛ کاری که بسیار پرهزینه است.»

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران

سلطانی اعلام کرد که سرویس مرکز داده مجازی ابرآمد، یک سرویس - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - کاملاً مدیریت شده است و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - در صورتی که به هر دلیلی، سازمانی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - نخواهد راهبری و عملیات دیتاسنتر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - را به ابرآمد بسپارد، می‌تواند از سرویس VPC یا ابر اختصاصی مجازی ابرآمد استفاده کند: «در این حالت، به جای اینکه مشتری یک ابر خصوصی را در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - سازمان خودش پیاده کند، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - آن را در دل ابرآمد پیاده می‌کند و بر اساس مصرف منابع، هزینه‌های آن را پرداخت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌کند.»

مدیرعامل ابرآمد همچنین گفت که در سال‌های اخیر، یکی از سرویس‌های رایانش ابری که به شدت مورد استقبال قرار گرفته، لایه‌ی Platform as a Service (پلتفرم به عنوان خدمت) است: «در این حالت نرم‌افزار به شکل - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - مستقیم در بستر ابر و پلتفرم‌های ابری توسعه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - پیدا می‌کند. بنابراین اگر یک شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزار یا کسب‌وکارهای موجود می‌خواهند نرم‌افزاری را آزمایش کنند، می‌توانند به سرعت با استفاده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - از سرویس‌های Platform as a Service، نرم‌افزار خود را در این محیط عملیاتی کنند و تغییرات لازم را انجام دهند و سپس نرم‌افزار نهایی را یا در بستر ابر یا در بستر دیتاسنتر خودشان، قرار دهند.»

او گفت که حالا ابرآمد با نگاهی به آینده، سرویس‌های پلتفرمی را توسعه داده است: «ما اعتقاد داریم که سرویس‌های  Platform as a Service (پلتفرم به عنوان خدمت) در رایانش ابری در آینده نقشی بسیار کلیدی ایفا خواهد کرد.»

سرویس دیگر ابرآمد که سلطانی آن را معرفی کرد، «دسکتاپ ابری» بود که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - در بستر ابرآمد به کاربران ارائه می‌شود و به این شکل، کاربر می‌تواند از هرجایی با یک - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - اتصال اینترنت، به دسکتاپ ابری خود دسترسی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - داشته باشد و دیگر نیازی به حضور فیزیکی پشت کامپیوتری که در شرکت قرار گرفته، نیست.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران

مدیرعامل ابرآمد اعلام کرد که تیم فنی این شرکت با تجربیاتی که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - دارد، در یک چرخه کامل کنار شرکت‌ها قرار می‌گیرد؛ چرخه‌ای که از تحلیل نیاز‌ها، برآورد منابع، ایجاد آن‌ها در بستر ابرآمد و مهاجرت به بستر ابری و سپس - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلوگاه استان مازندران - مانیتورینگ و نگه‌داری‌ آن تشکیل شده است.

به اعتقاد سلطانی، فرایند مهاجرت به فضای ابری، یک فرایند تدریجی است: «ما فکر می‌کنیم کسی که سرویس ابری می‌دهد، باید در کنار شما باشد تا مهاجرت تدریجی به بستر ابر اتفاق بیفتد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone