🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24528.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ماسک Atmōs معرفی شد؛ بهای گزاف 350 دلاری برای تنفس هوای تمیز

شرکت Aō Air در نمایشگاه CES 2020 از ماسک Atmōs رونمایی کرد. در این ماسک که نیازی به تماس با پوست صورت ندارد، فن های کوچک جریانی از هوای پرفشار و تمیز را برای تنفس ...

شرکت Aō Air در نمایشگاه CES 2020 - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر دلیجان استان مرکزی - از ماسک Atmōs رونمایی کرد. در این ماسک که نیازی به تماس با پوست صورت ندارد، فن های کوچک - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر دلیجان استان مرکزی - جریانی از هوای پرفشار و تمیز را برای تنفس در مقابل ماسک ایجاد می کنند.

ماسک Atmōs پس از قرار گرفتن در مقابل دهان، هوا را از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر دلیجان استان مرکزی - زیر گوش - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر دلیجان استان مرکزی - ها به درون کشیده و چندین سنسور نرخ نفس کشیدن کاربر را اندازه گیری می کنند. کمپانی Aō Air می گوید این ماسک برای مصرف کنندگان معمولی ساخته شده تا زمانی که نزدیک سیستم های فیلتر هوا نیستند، آن را به صورت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر دلیجان استان مرکزی - خود بزنند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر دلیجان استان مرکزی

یکی از نکات منفی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر دلیجان استان مرکزی - ماسک مورد بحث، اندازه بزرگ و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر دلیجان استان مرکزی - وزن 256 گرمی آن است. کارشناس سایت Engadget پس از امتحان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر دلیجان استان مرکزی - کردن ماسک آن را سنگین توصیف کرد و گفت که به بینی فشار وارد می کند.

شرکت سازنده می گوید کشورهایی که با آلودگی هوا دست و پنجه نرم می کنند، از ماسک Atmōs استقبال خواهند کرد. مدیر شرکت Aō Air ضمن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر دلیجان استان مرکزی - اشاره به اینکه ماسک Atmōs پنجاه برابر از ماسک معمولی بهتر است، از برنامه های این شرکت برای کاهش اندازه آن خبر داد.

ماسک Atmōs از هم اکنون با قیمت 350 دلار قابل پیش خرید بوده و از ماه ژوئیه سال جاری میلادی به آدرس خریداران ارسال می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone