🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24521.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک انتشار ویدیوی‌های دیپ فیک را ممنوع کرد

به دنبال نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، فیسبوک تصمیم گرفته است تا از نشر محتوای ویدیویی دستکاری شده یا همان دیپ فیک در پلتفرم‌های خود جلوگیری کند. این تغییر سیاست‌گذاری غول شبکه‌های اجتماعی، ...

به دنبال نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، فیسبوک تصمیم گرفته است تا از نشر محتوای ویدیویی دستکاری شده یا همان دیپ فیک در پلتفرم‌های خود جلوگیری کند.

این تغییر سیاست‌گذاری غول شبکه‌های اجتماعی، در وبلاگ این کمپانی منتشر شد که در متن آن آمده «فیسبوک محتوایی که درک آن برای کاربران عام سخت باشد یا محتوایی که به هر طریقی دچار تغییرات شده و به کمک هوش مصنوعی یا یادگیری ماشین تولید شده باشد را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - از پلتفرم‌های خود حذف می‌کند». سیاست‌های این کمپانی شامل محتوای طنز، تقلید و حتی ویرایش‌هایی که کلمات را حذف کرده است نیز می‌شود.

این تغییر سیاست پیش از جلسه وزارتخانه انرژی و بازرگانی آمریکا صورت گرفته که قرار است در آن مونیکا بیکرت (Monika Bickert)، به عنوان مدیر سیاست‌گذاری - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - بین‌المللی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - فیسبوک در مقابل قانون‌گذاران حاضر شود.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان

ممنوعیت انتشار ویدیو‌های دیپ فک پس از سر و صدا کردن ویدیو نانسی پلوسی (Nancy Pelosi) سخنگوی کاخ سفید مطرح شد. این ویدیو که بیشتر هم در پلتفرم فیسبوک بازنشر می‌شد، بسیاری را در رابطه با صحت اخبار کمپین‌های انتخاباتی نگران کرده بود. زمانی هم که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - از فیسبوک در رابطه با ویدیو دیپ فیک نانسی پلوسی سوال شد، این کمپانی گفته بود که این ویدیو هیچ کدام از قوانین سایت را زیر پا نگذاشته است.

با این حال، ممنوعیت ویدیو‌های دیپ فیک شامل حال ویدیو نانسی پلوسی نخواهد شد زیرا این ویدیو توسط هوش مصنوعی یا یادگیری ماشین تولید نشده است. در اصل این ویدیو توسط برنامه‌های معمولی ویرایش فیلم ساخته - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - شده که در این قانون منعی برای آن وضع نشده است. با این حال پلتفرم‌های دیگر نیز در حال ممنوع کردن ویدیو‌های دیپ فیک - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - هستند.

توییتر نیز چندی پیش از سیاست‌های خود در قبال ویدیو های دیپ فیک گفته بود و نشر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - بازنشر این ویدیوها را در پلتفرم خود ممنوع اعلام کرده است. باید دید که با تغییر سیاست شبکه‌های اجتماعی، تغییری در بهبود روند صحت اخبار - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - ایجاد خواهد شد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone