🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24526.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

قفل هوشمند را فراموش کنید؛ رونمایی ال جی از درب متعلق به آینده

ال جی در نمایشگاه CES تمرکز ویژه‌ای روی محصولات هوشمند گذاشته است. از همین رو این کمپانی یک پله فراتر رفته و از درب هوشمند خود رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد در سال‌های آتی، ...

ال جی در نمایشگاه CES تمرکز ویژه‌ای روی محصولات هوشمند گذاشته است. از همین رو این کمپانی یک پله فراتر رفته و از درب هوشمند خود رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد در سال‌های آتی، این درب به خوبی جای درب‌های معمولی را بگیرد.

این درب هوشمند وظیفه اصلی خود که محلی برای رفت و آمد به داخل خانه است را به خوبی انجام می‌دهد. درب هوشمند ال جی به کمک تکنولوژی تشخیص چهره و کف دست، درب را برای ساکنین اصلی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - خانه باز می‌کند، اما قسمت اصلی ماجرا به بخش‌های جانبی آن با می‌گردد.

در سمت چپ این درب محفظه‌ای مخصوص برای بسته‌های ارسالی قرار گرفته است. بر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - فرض مثال اگر از فروشگاه آنلاینی خرید کرده‌اید و در زمان تحویل آن در خانه حضور ندارید، مامور تحویل مرسوله می‌تواند بسته شما را در محفظه مخصوص قرار دهد تا از باد و باران در امان بماند. همچنین در قسمت بالایی آن نیز یک محفظه مانند یخچال قرار دارد که اگر بر فرض مثال غذایی سفارش داده‌اید، دیگر مشکلات مواجه شدن با غذای گندیده را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - نداشته باشید. (البته موارد بالا بیشتر شامل کشورهای دیگر می‌شود تا ایران، زیرا سیستم دلیوری در کشور ما به کل متفاوت است).

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی

ال جی داخل این درب هوشمند نیز یک آینه هوشمند قرار داده است که اطلاعاتی کاربردی را در زمان ترک خانه به ساکنین آن نشان می‌دهد. برای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - مثال ساکنین در زمان بیرون رفتن، می‌توانند از وضعیت آب و هوا مطلع شوند، شدت ترافیک را بررسی کنند و حتی لیست خرید‌های خانه را ببینند. علاوه بر این ویژگی‌ها، بخش داخلی آن کاربرد آینه خود را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - نیز - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - دارد.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، این است - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - که هر دو محفظه این درب هوشمند، از داخل نیز قابل دسترسی هستند تا در مواقعی که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - هوای بیرون سرد است - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - و لباس مناسب بر تن ندارید، بتوانید بدون دردسر، مرسوله یا غذای خود را بردارید. با تمام این اوصاف، ال جی اطلاعات دگری از درب هوشمند خود معرفی نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone