🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28995.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از «در نشان»؛ نماد ملی فضای مجازی در ایران

در نشست اینترنت پاک از نشان ایرانی @ یا «در نشان» رونمایی شد. این رونمایی با حضور «رسول جلیلی» عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی، «سید ابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی، «رضا تقی پور» عضو ...

در نشست اینترنت پاک از نشان ایرانی @ یا «در نشان» رونمایی شد. این رونمایی با حضور «رسول جلیلی» عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - «سید ابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی، «رضا تقی پور» عضو شورایعالی فضای مجازی و «محمد حسن انتظاری» عضو حقیقی در شورای عالی فضای مجازی رونمایی شد.

به گزارش دیجیاتو جلیلی در مراسم رونمایی از «در نشان» ضمن تقدیر از تلاش‌های سازمان - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - مردم نهاد توسعه‌گران فضای مجازی پاک که این مراسم را برگزار کرده‌ بودند، درباره سایر اقدامات نوآورانه آنها در حوزه پیام رسان‌ها - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - گفت «پیام آور» رویداد دیگری‌ست که در آن ابتکار عمل و نیاز به پیام رسان ترکیب شده است و در حال حاضر امکان حضور در آن برای علاقمندان وجود دارد.

به گفته جلیلی این رویداد در ۶ زمینه برگزار خواهد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - شد که اصلی‌ترین آنها «شمتا» یا «شبکه ملی تراز انقلاب اسلامی» است که این پیام رسان مفاهیم اختصاصی خود را خواهیم دارد نه آنکه سایر پیام‌رسان‌های غیر بومی مانند تلگرام برای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - کودکان فارسیزه شده باشد.

 

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی با یادآوری این موضوع که نماد هلال توسط مالزیایی‌ها راه اندازی شد و حالا در سرتاسر جهان پذیرفته شده، به نیاز  کشور برای داشتن نماد اینترنتی اشاره کرد و گفت:

«روی این موضوع ۳ سال زمان صرف شد. نماد حرف می‌زند و فرهنگ خود را به وجود می‌آورد مانند @ یا - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - e اکسپلورر، ما هم تلاش کردیم که خارج از فضای زبان انگلیسی یا خارج از تنها سردمدار فضای مجازی، نماد خود را داشته باشیم. ما هنرمندان و اندیشمندان جوان را برای همفکری دعوت کردیم تا به این نتیجه برسیم که چطور می‌توانیم یک نماد ملی، منطقه‌ای و اسلامی داشته باشیم و متوجه شدیم که انجام این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - پروژه تا چه اندازه دشوار است. این یک تلاش ابتدایی است که با هدف نهایی ما فاصله دارد اما این نمادی است که ما را به یاد فضای مجازی سالم و ایمن که کپی نیست، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - خواهد انداخت. این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - نماد فارسی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - است و برای مثال با آن می‌توانیم بنویسیم: جلیلی. علامت نشان فارسی. دانشگاه شریف»

او همچنین از «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درخواست کرد این نماد را به‌عنوان نشان ملی در یونیکد ثبت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستارا استان گیلان - کند تا در ایران جایگزین @ شده و امکان استفاده از آن در فضای مجازی فارسی مهیا شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone