🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  2. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  3. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  4. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  5. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44546.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آیا ایجاد حس رقابت در ربات ها باعث هوشمندتر شدن آنها می شود؟ [تماشا کنید]

اگر با یک خواهر یا برادر نزدیک به سن خود بزرگ شده باشید، قاعدتاً می دانید که گاهی ناچار می شدید از موضع قدرت محدوده مالکیت خود روی اسباب بازی ها را به او یادآور شوید. حال ...

اگر با - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یک خواهر یا برادر نزدیک به سن خود بزرگ شده باشید، قاعدتاً می دانید که گاهی ناچار می شدید از موضع قدرت محدوده مالکیت خود روی اسباب بازی ها را به او یادآور شوید. حال به نظر می رسد همین قاعده در دنیای ربات - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ها نیز اعتبار دارد.

گروهی متشکل از مهندسین شرکت گوگل و محققین «دانشگاه کارنگی ملون» (Carnegie Mellon) آمریکا مدعی هستند که ربات ها اشیایی را که ربات دیگر تلاش کند - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از چنگ آنها بیرون بیاورد را با قدرت و شدت بیشتری در بازوی رباتیک خود نگه می دارند.

ثابت شده که حس رقابت و تجربه شکست روند یادگیری ربات ها را تسریع می بخشد

در این تحقیق به رباتی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فرمان داده می شود که اشیایی را از روی میز بردارد و در همان زمان ربات دیگری به عنوان رقیب همان فرمان را دریافت می کند. اگر جسمی به خوبی در بازوی ربات اول قرار نگرفته باشد، ربات دومی می تواند آن را از چنگ حریفش خارج کند.

این گروه از دانشمندان به صورت عملی اثبات کرده اند که ربات اول به مرور یاد می گیرد که اجسام را با دقت و قدرت بیشتری از روی میز بردارد. ضمن این که روند یادگیری نسبت به زمانی که به تنها تمرین می کرد بسیار سریع تر است.

یکی از اساتید دانشگاه و عضو گروه تحقیقاتی در این باره می گوید:

«شما به طور ایدآل انتظار دارید که یک ربات بتواند آموخته های خود در یک شرایط را در یک شرایطی کاملاً جدید نیز به کار گیرد و یا حتی قادر به دست زدن به برخی ریسک - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ها باشد.ما - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نوعی فرمول - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تهاجمی برای یادگیری ربات های خود طراحی کرده ایم - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تا بتوانند در شرایط رقابتی عمل کنند. ما باور داریم که چنین فرمولی می تواند عملکرد ربات ها در محیط های کاملاً جدید و ناشناخته - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را بهبود بخشد.»

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

آنها برای دستیابی به این فرمول علاوه بر استفاده از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تکنولوژی یادگیری عمیق ماشین، نگاهی نیز به - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ایده ریاضی «نظریه بازی ها» داشته اند. این نظریه قصد دارد مدل های ریاضی فهم پذیری را از ساز و کار رقابت میان موجودات هوشمند ارائه دهد.

بر همین اساس، از دست دادن یک جسم توسط یک ربات، شکستی را در حافظه آن به ثبت می رساند. شکستی که تجربه ای از یادگیری را برای بازنده رقم خواهد زد. به مرور زمان این تجربیات می تواند روند یادگیری را در هر دو رقیب تسریع ببخشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone