🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  3. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  4. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  5. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44548.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

رکورد جدید تیم تایوانی: اورکلاک حافظه رَم DDR4 تا فرکانس 5.5 گیگاهرتز

تیمی از اورکلاکرهای حرفه ای به تازگی توانستند ماژول رَم DDR4 کمپانی G.Skill را تا فرکانس 5500 مگاهرتز اورکلاک کنند، که سریع ترین سرعت عملکرد حافظه رَم تا به امروز محسوب می شود. تیم تایوانی ...

تیمی از اورکلاکرهای حرفه ای به تازگی توانستند ماژول رَم DDR4 کمپانی G.Skill را تا فرکانس 5500 مگاهرتز اورکلاک کنند، که سریع ترین سرعت عملکرد حافظه رَم تا به امروز محسوب می شود. تیم تایوانی Toppc برای دستیابی به این هدف از - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مادربورد Gaming Pro - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - Carbon AC ساخت کمپانی MSI که بر اساس پلتفرم جدید X299 اینتل ساخته شده، و پردازنده Core i7-7740K اینتل استفاده کردند.

همین تیم سال گذشته توانستند رکورد 5 گیگاهرتز را برای رَم DDR4 بر جای بگذارند و امسال نیز به هدف 5.5 گیگاهرتزی دست یافتند. در - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این پروژه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از یک قطعه ماژول رَم 8 گیگابایتی مدل Trident Z RGB ساخت G.Skill استفاده شده بود که معمولاً در قالب قطعات 8 و 16 گیگابایتی و در کیت های مختلف عرضه می شود.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

حافظه رَم 8 گیگابایتی G.Skill - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در حالت پایه با فرکانس 1500 یا 1600 مگاهرتز عمل می - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کند، اما تیم Toppc توانست این رقم را - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تا 2750 مگاهرتز افزایش دهد و از آنجا که حافظه های DDR در هر سیگنال کلاک دو قطعه داده را - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - انتقال می دهند، فرکانس کاری واقعی به 5500 مگاهرتز رسید. پردازنده مرکزی چهار هسته ای نسل هفتمی 7740K - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مورد استفاده در این سیستم نیز در حالت پایه با فرکانس 4.30 گیگاهرتز کار می کند و در حالت تقویت شده به 4.50 گیگاهرتز می رسد.

گفتنیست خنک سازی پردازنده و ماژول رَم حین - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اجرای این عملیات با استفاده از نیتروژن مایع انجام شد، بنابراین انتظار نمی رود گیمرها و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کاربران نیمه حرفه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ای با استفاده از خنک کننده های - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مبتنی بر هوا یا آب به چنین نتیجه ای دست یابند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone