🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  2. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  4. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  5. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44550.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

موبایل Oppo R11 Plus با دوربین دوگانه و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

کمپانی اوپو چند روز پیش برخلاف انتظار موبایل R11 را در وب سایت خود به نمایش گذاشت و آن را به شکل غیر رسمی معرفی کرد. امروز این شرکت چینی به صورت رسمی اقدام به ...

کمپانی اوپو چند روز پیش برخلاف انتظار موبایل R11 را در وب سایت خود به نمایش گذاشت و آن را به شکل غیر رسمی معرفی کرد. امروز این - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شرکت چینی به صورت رسمی اقدام - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به رونمایی از R11 و مدل پلاس آن نموده و از آنجا که پیش - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از این با مدل R11 آشنا شده - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بودیم، در اینجا فقط به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مدل پلاس خواهیم پرداخت.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

موبایل Oppo R11 Plus از نمایشگری 6 اینچی مجهز - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به پنل امولد با رزولوشن - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تمام اچ دی بهره می گیرد، و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باتری پرقدرت 4000 میلی آمپر ساعتی در آن تعبیه شده که به لطف فناوری شارژ سریع VOOC Flash به سرعت پر می شود.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

سخت افزار اصلی این دستگاه را - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چیپست اسنپدراگون 660 مجهز به هشت هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی ادرنو 512، شش گیگابایت حافظه رَم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی تشکیل می دهند. این دستگاه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از کارت های حافظه مایکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

ماژول دوربین دوگانه در R11 Plus از یک حسگر 16 مگاپیکسلی با لنز استاندارد و گشودگی دیافراگم f/1.7 بهره - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می گیرد که در کنار آن حسگر 20 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و گشودگی دیافراگم f/2.6 نیز دو برابر بزرگنمایی اپتیکال را در اختیار کاربر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قرار می دهد. شرکت اوپو از حسگرهای IMX398 و IMX350 ساخت سونی در این ماژول استفاده کرده و سیستم پردازش سیگنال کوالکام نیز افکت های بوکه و حالت پرتره را فراهم می - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سازد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

هرکدام از دوربین های پشتی R11 Plus توانایی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ثبت ویدیوهای 4K را دارند. دوربین سلفی این دستگاه هم 20 مگاپیکسلی است و گشودگی دیافراگم آن به f/2.0 می رسد.

از جمله ویژگی های برجسته این دستگاه می - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توان به طراحی یکپارچه تمام فلزی با خطوط آنتن پنهان - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اشاره کرد. ضخامت Oppo R11 Plus به 7.8 - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - میلیمتر و وزن آن به 188 گرم می رسد که با توجه به نمایشگر غول پیکر، بسیار مناسب است. اطلاعات زمان عرضه و قیمت این دستگاه به زودی از سوی سازنده اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone