🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44541.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

موبایل بلک بری KEYone از تست مقاومت سربلند بیرون نیامد [تماشا کنید]

حالا که موبایل KEYone بلک بری بالاخره به بازار عرضه شده، کانال JerryRigEverything در یوتوب به سراغ آن رفته است تا تست مقاومتی از موبایل جدید کمپانی کانادایی داشته باشد. همانطور که احتمالاً می دانید، ...

حالا که موبایل KEYone بلک بری بالاخره به بازار عرضه شده، کانال JerryRigEverything در یوتوب به سراغ آن رفته است تا تست مقاومتی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از موبایل جدید کمپانی کانادایی داشته باشد. همانطور که احتمالاً می دانید، JerryRigEverything معمولاً مقاومت موبایل های هوشمند را با ایجاد خط و خش روی نمایشگر، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سوزاندن نمایشگر و خم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کردن دستگاه می سنجد.

KEYone در ابتدای ویدیو، شروع بسیار خوبی دارد و در برابر خط و خش - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از خود مقاومت قابل قبولی نشان می دهد. نمایشگر دستگاه تا حد زیادی در برابر خراش مقاومت می کند و ماده بافتی پنل پشتی هم در کمال تعجب نوعی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خاصیت ارتجاعی دارد.

نمایشگر دستگاه پیش از آن که به رنگ مشکی در بیاید، برای 16 ثانیه حرارت آتش را تحمل می کند اما خبر خوش این است که اگر آتش را از آن دور کنید، مجدداً به حالت اولیه خود باز می گردد و بدون مشکلی ادامه می دهد.

اما این تست مقاومت زمانی مایوس کننده می شود که KEYone مورد تست خمیدگی قرار می گیرد، چرا که نمایشگر خیلی زود از بدنه بیرون می زند؛ البته این موضوع زمانی که بدانیم از هیچ ماده چسبنده ای برای نگه داشتن نمایشگر استفاده نشده جای تعجب ندارد. با دومین تست خمیدگی، دستگاه خیلی ساده از کار می افتد. در نهایت این ویدیو را می توانید در پایین تماشا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone