🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  2. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  3. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  4. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  5. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44547.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کالبدشکافی iMac جدید اپل، ارتقاپذیری حافظه رم و پردازنده را نشان می دهد

وب سایت iFixit اخیراً به کالبدشکافی آیمک 21 اینچی و 4K جدید اپل پرداخته و برخلاف آنچه انتظار می رفت، دسکتاپ آل-این-وان اپل از حافظه رم و پردازه کیبی لیک قابل تعویضی بهره می برد ...

وب سایت iFixit اخیراً به کالبدشکافی آیمک 21 اینچی و 4K جدید اپل پرداخته و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برخلاف آنچه انتظار می رفت، دسکتاپ آل-این-وان اپل از حافظه رم و پردازه کیبی لیک قابل تعویضی بهره می برد که به لاجیک برد لحیم نشده اند. iFixit در کالبدشکافی خود پی برده که که میان رده 1299 دلاری اپل با فرکانس کاری 3.0 گیگاهرتز، از 8 گیگابایت حافظه رم 2400 مگاهرتزی از نوع DDR4 بهره می برد و به کارت گرافیک Radeon Pro 555 با دو - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گیگابایت حافظه VRAM و هارد دیسک 1 ترابایتی تجهیز شده است.

بعد از گشودن نمایشگر 4K دستگاه و کنار زدن منبع برق، هارد درایو و فن، iFixit متوجه شد که برخلاف مدل های قبلی، - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ماژول های حافظه به لاجیک برد لحیم نشده اند و در عوض روی دو جایگاه قابل تعویض SO-DIMM قرار گرفته اند. مشابه همین مسئله، بعد از حذف استیکر گارانتی روی بخش پشتی لاجیک برد، iFixit متوجه شد که پردازنده Intel - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - SR32W Core i5-7400 به سوکت استاندارد LGA 1151 CPU متصل شده و امکان تغییر یا ارتقای آن وجود دارد.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

همانطور که iFixit اشاره کرده، ساخت آیمکی ارتقاپذیر قطعاً رویکردی تازه برای اپل به شمار می آید. آخرین - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آیمک 21.5 اینچی با حافظه رم قابل ارتقا در سال 2013 عرضه شد و آخرین - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مدلی هم که از پردازنده ماژولار بهره می برد در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سال 2012 به دست مشتریان رسید. iFixit گمان می کند - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که استفاده از پردازنده سوکتی، احتمالاً به خاطر عدم پشتیبانی پردازنده های کلاس دسکتاپ کیبی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - لیک از چیپ های قابل سوار شدن روی لاجیک برد باشد، اما از طرف دیگر اپل - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می توانست درخواست - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تولید - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چنین چیپ هایی را به اینتل بدهد.

نکته حائز اهمیت آن است که اپل به صورت رسمی این قطعات را قابل تعویض و ارتقا نمی داند که از دسترسی دشوار به آنها کاملاً مشخص است. با این حال، دانستن این موضوع برای افرادی که به دانش و ابزارهای لازم دسترسی دارند می تواند خوشایند - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باشد. با وجود حافظه رم و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پردازنده قابل ارتقا، iFixit نمره 3 از 10 را به خاطر تعمیرپذیری به آیمک 21.5 اینچی 2017 اعطا کرده؛ هرچند - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که پیشرفت قابل توجهی نسبت به امتیاز 1 از - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 10 - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مدل 2015 به حساب می آید.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone