🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44542.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آلفابت شرکت رباتیک «بوستون داینامیک» را به ژاپنی ها فروخت

شرکت ژاپنی سافت بنک، اخیرا طبق توافقی با آلفابت به این نتیجه رسیده که با رقمی نامعلوم، شرکت رباتیک بوستون داینامیک را از آمریکایی ها بخرد و به مجموعه کمپانی های خود اضافه کند. اولین ...

شرکت ژاپنی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سافت بنک، اخیرا طبق توافقی با آلفابت به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این نتیجه رسیده که با رقمی نامعلوم، شرکت رباتیک بوستون داینامیک را از آمریکایی ها بخرد و به مجموعه کمپانی های خود اضافه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کند.

اولین بار در ماه مارس سال 2016، بیش از 15 ماه پیش بود که علاقه مندی آلفابت به فروش - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بوستون داینامیک مطرح شد. این یعنی تقریبا دو سال بعد از آنکه اندی رابین، موسس اندروید و خریدار شرکت هایی نظیر بوستون داینامیک، گوگل را ترک کرد.

پس از ترک رابین، بخش Replicant در گوگل تقریبا از بین رفت.

بخش Replicant که مدیریت شرکت های رباتیک گوگل را به عهده داشت، پس از ترک رابین تقریبا از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بین رفت و بوستون - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - داینامیک و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دیگر شرکت های رباتیک خریداری شده توسط - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گوگل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نیز تقریبا بی هدف ماندند.

مارک رِیبِرت، مدیرعامل و موسس بوستون داینامیک در ارتباط با این خبر می گوید: «ما در بوستون داینامیک بسیار شگفت زده هستیم که بخشی از بینش جسورانه و جایگاه سازنده در انقلاب تکنولوژی فردا در سافت بنک باشیم.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

او در ادامه هدف خود و شرکتش را گسترش مرزهای ربات های پیشرفته و توانایی ها در تولید کارکردهای موثر در دنیایی هوشمندتر و متصل تر می خواند.

البته، بوستون داینامیک یک شرکت 25 ساله است که از دانشگاه MIT جدا شده. عمده شهرت این شرکت به خاطر ساخت ربات های دو پا و چهار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پای اطلس و بیگ داگ است.

علی رغم پیشرفت قابل ملاحظه بوستون داینامیک، گویا آلفابت با آن هم مسیر نیست و احتمالا ایده ای هم ندارد که چطور باید در دنیای ربات ها موفق شود. همراه با بوستون داینامیک، آلفابت می خواهد شرکت Schaft را هم به سافت بنک بفروشد.

بوستون داینامیک یک شرکت 25 ساله است که از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دانشگاه MIT جدا شده

Schaft هم از شرکت هایی بود - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که در مجموعه خریدهای سال 2013 و 2014 به گروه Replicant اضافه شد. از آنجایی که Schaft - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - توسط دانشگاه توکیو پدید آمده و از JSK Robotics Laboratory منشعب شده بود، خرید آن برای شرکت ژاپنی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سافت بنک منطقی به نظر می رسد.

سافت بنک به لطف خرید شرکت Vodafone Japan در سال 2006 به یکی از مهره های کلیدی مخابرات این کشور تبدیل شد و حالا هم با خرید این دو شرکت، جایگاه اول خود به عنوان رهبر رباتیک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ژاپن را مستحکم تر می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone