🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27583.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مک بوک پرو 16 اینچی جدید اپل پاییز امسال معرفی می‌شود

خبرهایی که قبلا از مینگ چی کو تحلیلگر اپل منتشر شد، حاکی از تاخیر در عرضه مک بوک پرو 16 اینچی تا سال 2020 بود. اما حالا بر اساس گزارش IHS Markit این لپتاپ قرار است ...

خبرهایی که قبلا از مینگ چی کو تحلیلگر اپل منتشر شد، حاکی از تاخیر در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - عرضه مک بوک پرو 16 اینچی تا سال 2020 بود. اما حالا بر اساس گزارش IHS Markit این لپتاپ قرار - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است برای معرفی در پاییز امسال آماده شود.

به گفته  جف لین از مدیران IHS Markit، اگر مشکلی در روند توسعه و تولید پیش نیاید اپل در رویداد 19 سپتامبر خود از یک محصول جدید رونمایی خواهد کرد که احتمالا همان مک بوک پرو 16 اینچی خواهد بود.

این وبسایت همچنین اشاره کرده که مک بوک پرو آینده با نمایشگر 16 اینچی، Mac OS و سی‌پی‌یو جدید عرضه خواهد شد. اگر پیش‌بینی IHS Markit درست باشد، نمایشگر مک بوک جدید زرولوشنی برابر 1920*3072 داشته و از یک پنل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - LCD به جای OLED استفاده می‌کند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خمینی شهر استان اصفهان
مشخصات احتمالی مک - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بوک پرو 16 اینچی

در کنار خبر تاخیر مک بوک پرو 16 - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اینچی، مینگ چی کو همچنین اشاره کرده بود که قرار است بروزرسانی مک بوک پرو 13.3 اینچی و مک بوک ایر Retina با سیستم عامل کاتالینا در سپتامبر انجام - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شود.

در واقع مک بوک پرو 16 اینچی می‌تواند از نسل نهم سری H پردازنده‌های موبایل اینتل استفاده کند. مثلا پردازنده 8 هسته‌ای  Core i9-9980HK که در حال حاضر در سری جدید مک بوک پروی 15 اینچی استفاده شده می‌تواند یک گزینه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - احتمالی باشد. سری - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - جدید مک بوک پروی 15 و 13 - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اینچی که در می 2019 عرضه شد - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از سی‌پی‌یوهای قوی‌تری استفاده می‌کنند اما پردازنده‌های گرافیکی آن‌ها تغییری نکرده است.

با این توجیه اصلی‌ترین سوال این است که قدرت گرافیکی این مک بوک جدید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - چقدر خواهد بود. در حال حاضر سری جدید مک بوک پرو 15.4 اینچی از همان گرافیک‌های قدیمی Radeon Pro Vega 20 که 4 گیگابایت مموری HBM2 دارند استفاده می‌کند. باید دید آیا اپل در مک بوک جدیدش به پردازنده گرافیکی جدیدی روی می‌آورد یا ترجیح می‌دهد از همان گرافیک‌های قبلی استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone