🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27585.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اولتیماتوم تاکسیرانی تهران به تاکسی‌های فاقد پروانه هوشمند

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص شناسايی و تعيين تكليف تاكسی‌های فاقد پروانه هوشمند اطلاعیه‌ای صادر کرد که بر اساس آن فعالیت تاکسی‌ها بدون داشتن پروانه معتبر (پروانه هوشمند) تخلف است ...

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص شناسایی و تعیین تکلیف تاکسی‌های فاقد پروانه هوشمند اطلاعیه‌ای صادر کرد که بر اساس آن فعالیت تاکسی‌ها بدون داشتن پروانه معتبر (پروانه هوشمند) تخلف است و به همین دلیل از تاکسیرانان خواسته - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مازندران استان مازندران - شده هرچه سریعتر نسبت به صدور یا تمدید پروانه هوشمند خود - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مازندران استان مازندران - اقدام کنند.

در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مازندران استان مازندران - اطلاعیه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به ماده ۳۳ آئین نامه راهنمایی و رانندگی و مواد ۸ و ۱۴ آئین نامه اجرایی تاکسیرانی استناد شده که بر اساس آنها فعالیت و تردد با تاکسی بدون داشتن پروانه معتبر ممنوع بوده و متخلف تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد:

«به اطلاع می رساند تاکسیرانان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مازندران استان مازندران - محترم در اسرع وقت برای صدور و یا تمدید - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مازندران استان مازندران - پروانه هوشمند تاکسیرانی خود به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی که در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران که نشانی آنها در سایت تاکسیرانی است، مراجعه کنند. بدیهی است در غیر اینصورت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مازندران استان مازندران - از طریق عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی، عوامل گشت کنترل و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مازندران استان مازندران - نظارت سازمان تاکسیرانی، دوربین‌های ترافیکی و سایر مراجع ذیصلاح با مالکین و راکبین تاکسی‌هایی که دارای پروانه هوشمند معتبر نیستند برخورد قانونی لازم به عمل خواهد آمد.»

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مازندران استان مازندران

پروانه هوشمند چیست؟

در پروانه هوشمند گواهی صحت، سلامت و تایید صلاحیت راننده، معاینه فنی و چک - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مازندران استان مازندران - خودرو انجام در نظر گرفته می‌شود. در این پروانه، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مازندران استان مازندران - مالکیت خودرو احراز شده و پس از آن پروانه صادر می‌شود. در واقع اگر کسی پروانه تاکسیرانی نداشته باشد، جرمی مرتکب نشده است. ولیکن نداشتن پروانه تاکسیرانی همانند نداشتن گواهینامه رانندگی است که پلیس می‌توان آن را بدون آنکه راننده جرمی مرتکب شده باشد، کنترل کند و در صورت نداشتن پروانه هوشمند، تاکسیران را جریمه کند. همچنین طبق قوانین درصورتیکه ۶ ماه از اعتبار - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مازندران استان مازندران - پروانه هوشمند بگذرد، تاکسیران باید مانند یک نیروی جدیدالورود تمام مراحل تاکسیران - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مازندران استان مازندران - شدن را طی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر مازندران استان مازندران - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتابیگ نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر مرکز شما راهبند مازندران تعمیرات مایکروفر فوما FU-760 داره
پاسخ: بله در راهبند شهر مازندران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone