🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27579.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی طرح رجیستری: ۶۸ شرکت واردکننده موبایل مشغول فعالیت هستند

«حمیدرضا دهقانی‌نیا» سخنگوی طرح رجیستری و مدیرکل دفتر نظارت بر سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که اکنون انحصار در واردات موبایل شکسته شده ...

«حمیدرضا دهقانی‌نیا» سخنگوی طرح رجیستری و مدیرکل دفتر نظارت بر سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که اکنون انحصار در واردات موبایل شکسته شده است. او خبر می‌دهد که با پیگیری‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ۷۶ شرکت مجوز واردات موبایل را دریافت کرده‌اند و ۶۸ شرکت نیز مشغول واردات تلفن همراه به شکلی شفاف و تامین نیاز بازار موبایل هستند.

دهقانی‌نیا همچنین تاکید می‌کند که اکنون با قابلیت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - جدید سامانه نیما، مشکل تامین ارز شرکت‌های وارد کننده نیز به حداقل رسیده است: «با بوردی که در سامانه نیما بالا آمد، ارتباط - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - مستقیم بین صادرکننده کالا و کسی که نیازمند تامین ارز برای واردات کالا است به وجود آمد. حالا خیلی راحت می‌توانند در آن بورد همدیگر را پیدا کنند.»

بر اساس آماری که سخنگوی طرح رجیستری در اختیار دیجیاتو قرار داده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - است، کل آمار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - واردات موبایل در سال ۹۶ به ۲۴ میلیون دستگاه موبایل می‌رسد. با این حال در سال ۹۷ به دلیل ایجاد مشکلات ارزی، سهم واردات موبایل کاهش پیدا می‌کند و در مجموع به ۷ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۴۳۶ موبایل می‌رسد.

از مجموع کل واردات سال ۹۷، سهم موبایل‌های مشهور به «مسافری» بیشتر از واردات رسمی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - یا «تجاری» بوده است. در کل سال - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - ۹۷ تعداد ۳ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۸۸۵ موبایل به شکل مسافری وارد کشور شده در حالی که واردات تجاری ۳ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۵۵۱ دستگاه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - موبایل بوده است.

واردات موبایل‌های مسافری در سه ماه ابتدایی سال ۹۷ رقم کمی بوده اما در اسفند ۹۷، به بیشتر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - از دو برابر واردات تجاری می‌رسد. دهقانی‌‌نیا در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید:

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران

«در فروردین ۹۷، تعداد ۱۹ هزار و ۱۲۵ موبایل مسافری وارد کشور شده است. در شهریور ماه، آمار گوشی مسافری به ۳۰۱ هزار ۷۴۵ مورد رسیده. در اسفند ماه، تعداد ۷۸۲ هزار و ۲۲۸ موبایل مسافری وارد شده است. چرا؟ به این دلیل که ما آنجا به شکل مداوم اعلام می‌کردیم که به زودی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - ارتباط بین گمرک و ناجا برقرار می‌شود و دیگر هر کسی به نام مسافر نمی‌تواند از رویه‌ی مسافری استفاده کند و باید واقعاً مسافر بودنش مشخص شود.»

از سوی دیگر وقتی به آمار واردات موبایل از ابتدای سال ۹۷ تا انتهای اردیبهشت ماه ۹۸ یعنی زمان اتصال گمرک و ناجا نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که ۵۷ درصد موبایل‌ها مسافری وارد شده و ۴۳ درصد به شکل تجاری. با این حال از ابتدای خرداد ارتباط ناجا و گمرک متصل شده است و دهقانی‌نیا اکنون خبر می‌دهد که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پای ارتباط ناجا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - و گمرک ایستاده است و شرکت‌های واردکننده نیز سهم خود در واردات - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - موبایل افزایش داده‌اند تا نیاز بازار تامین شود. او در همین رابطه می‌گوید:

«در ابتدای خرداد ارتباط گمرک و ناجا ایجاد شد، ما هم پای ارتباط ایستادیم. شرکت‌های واردکننده رسمی و فعال - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - که تخلفی هم انجام نداده بودند، با اعتماد به حرف - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - حاکمیت مبنی بر برقرار ماندن این اتصال، آمدند و سهم خودشان را در ثبت سفارش افزایش دادند. ما هم با تامین نیاز بازار و حتی کاهش قیمت موبایل مواجه شدیم. از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - انتهای اردیبهشت ۹۸، دیگر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - کسی نمی‌تواند گوشی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - قاچاق بیاورد، به من و شما بفروشد و به ما بگوید بروید خودتان مسافری ثبت کنید. البته در بازه زمانی چند ماه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - اخیر مقدار کلانی گوشی را وارد کرده‌اند و حالا دارند آنها را می‌فروشند.»

گفتگوی کامل دیجیاتو با سخنگوی طرح رجیستری - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - به زودی منتشر می‌شود. دهقانی‌نیا در این گفتگو از دلایل مختلفی می‌گوید که چرا سهم موبایل‌های مسافری در سال ۹۷ بیشتر از واردات تجاری بوده و مشکلات اتصال گمرک به ناجا برای شناسایی مسافر واقعی را بیان می‌کند. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ساری استان مازندران - او همچنین اختلاف قیمت موبایل‌های مسافری و تجاری را تشریح می‌کند و توضیح می‌دهد که موبایل‌های مسافری چه مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده‌ بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone