🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  2. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  3. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13003.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گشتی در کارگاه شرکت بوستون داینامیکس [تماشا کنید]

بوستون داینامیکس به ندرت درب‌های خود را به روی افرادی به غیر از پرسنل شرکت باز می‌کند، اما خبرگزاری CBS پس از «سال‌ها» پافشاری کردن سرانجام موفق شد نگاهی به درون کارگاه پیشرفته این کمپانی ...

بوستون داینامیکس - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر زیراب استان مازندران - به ندرت درب‌های خود را به روی افرادی به غیر از پرسنل شرکت باز می‌کند، اما خبرگزاری CBS پس از «سال‌ها» پافشاری کردن سرانجام موفق شد نگاهی به درون کارگاه پیشرفته این کمپانی ربات سازی بیندازد.

«اندرسون کوپر» خبرنگار برنامه ۶۰ دقیقه از شبکه CBS گشتی در کارگاه شرکت بوستون داینامیکس زد و با تعدادی از پرسنل آن از جمله «Marc Raibert»، مؤسس و رئیس هیئت مدیره، ملاقات کرد. خلاصه‌ای از این ملاقات را در کلیپ زیر می‌بینید:

بوستون - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر زیراب استان مازندران - داینامیکس سازنده ربات‌های پیشرفته‌ای مثل اسپات (Spot)، اطلس (Atlas) و هندل (Handle) است و شکست خوردن در کارها نقش بزرگی در فرآیند توسعه بازی می‌کند. به گفته Raibert، شعار این کمپانی Build it, break it, fix it (بساز، خراب کن، تعمیر کن) است.

Raibert درباره ویدیوی رقص هماهنگ ربات‌های این شرکت که تاکنون بیش از - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر زیراب استان مازندران - ۳۰ میلیون بازدید در یوتیوب داشته نیز صحبت کرد و گفت که آماده کردن آن هشت ماه طول کشیده است. - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر زیراب استان مازندران - هیوندای، غول خودروسازی کره جنوبی، سال گذشته میلادی بوستون داینامیکس را در قراردادی به ارزش ۱ میلیارد دلار از گروه - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر زیراب استان مازندران - ژاپنی SoftBank خرید تا آن را در مسیر درآمدزایی بیشتر قرار دهد.

بوستون داینامیکس - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر زیراب استان مازندران - به همین منظور اخیراً فروش سگ رباتیک اسپات را با قیمت ۷۵ هزار دلار آغاز کرد که البته در حال حاضر بیشتر مناسب مصارف صنعتی است تا سرگرمی. معاینه بیماران مشکوک به کرونا، نظارت بر پروژه ساختمانی و درختکاری تنها چند مورد از مهارت‌های این ربات هستند.

بوستون داینامیکس سرگرم ساخت ربات جدیدی به نام Stretch است که سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد. این ربات چرخ دار و مجهز به بازوی ۲ متری جهت بکارگیری در انبارها کالا ساخته شده و برای اولین بار در این ویدیو نمایش داده - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر زیراب استان مازندران - می‌شود. این ربات قادر به جابجا کردن حدوداً ۸۰۰ جعبه در ساعت بوده و می‌تواند تا ۱۶ - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر زیراب استان مازندران - ساعت بی‌وقفه و بدون نیاز به شارژ شدن کار کند.

«Robert Playter»، مدیرعامل بوستون داینامیکس می‌گوید: «نسل جدید ربات‌ها متفاوت - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر زیراب استان مازندران - خواهند بود. آن‌ها بین ما کار خواهند کرد. ما به آن‌ها کمک می‌کنیم و آن‌ها نیز برخی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر زیراب استان مازندران - وظایف را از روی دوش - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر زیراب استان مازندران - ما بر می‌دارند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone