🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  2. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  5. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41385.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت «ویندوز 10 اس» را در چهار لپتاپ جدید و ارزان قیمت عرضه می کند

کمپانی مایکروسافت با معرفی سیستم عامل «Windows 10 S» قصد داشت مستقیماً با پلتفرم «Chrome OS» گوگل رقابت کند که خصوصاً در زمینه کاربردهای آموزشی، به موفقیت هایی دست یافته بود. اما سیستم عامل کروم ...

کمپانی مایکروسافت با معرفی سیستم عامل «Windows 10 S» قصد داشت مستقیماً با پلتفرم «Chrome OS» گوگل رقابت کند که خصوصاً در زمینه کاربردهای آموزشی، به موفقیت هایی دست یافته بود.

اما سیستم عامل کروم کاربردهای دیگری نیز دارد که مایکروسافت با اطلاع از آنها، در کنفرانس Ignite 2017 از چهار لپتاپ ارزان قیمت جدید که به ویندوز 10 اس مجهز شده اند رونمایی کرده تا در زمینه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کاربری تجاری نیز حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

کمپانی ردموندی محصولات جدید را به عنوان ابزاری برای «کارمندان خط مقدم» معرفی کرده که در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - واقع لقبی برای پرسنل معرفی و فروش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - محصول (که مستقیماً با مشتریان در ارتباط هستند) خواهد بود.

لپتاپ های جدید - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بین 275 تا 349 دلار قیمت دارند

چنین کارمندانی به کامپیوترهای قدرتمند و گران قیمت نیازی ندارند و در اکثر مواقع از آیپدها یا تبلت های اندرویدی استفاده می کنند. به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - همین دلیل مایکروسافت با ارائه سیستم عامل ویندوز 10 اس (که تنها اپلیکیشن - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - های مایکروسافت استور - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را اجرا می کند) در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - چهار لپتاپ ارزان قیمت جدید، سعی کرده سهم بیشتری از این بخش بازار را تصاحب کند.

محصولات مذکور شامل لپتاپ «HP Stream 14 Pro» با قیمت 275 دلار و تاریخ عرضه در اکتبر، مدل های «Aspire 1» و «Swift 1» از ایسر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به قیمت های 299 و 349 دلار برای سه ماهه پایانی 2017، و در نهایت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - «Lenovo V330» به مبلغ 349 دلار - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و تاریخ عرضه فوریه 2018 می شوند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

البته از مشخصات فنی لپتاپ های مورد بحث اطلاعی در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دست نیست اما به احتمال زیاد (و با توجه به قیمت ها) از چیپست های اینتل «Celeron» در آنها استفاده شده است.

گفتنی است مایکروسافت از امکان ارتقاء سیستم عامل ویندوز 10 اس موجود در محصولات جدید به ویندوز 10 پرو صحبتی به میان نیاورده اما با توجه به تمدید مهلت این پیشنهاد برای سایر محصولات، احتمالاً شاهد شرایط مشابهی برای چهار لپتاپ جدید باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone