🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39801.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کاربران به‌روزسانی را به خرید موبایلی جدید ترجیح می‌دهند

سالهای قبل، اپراتور‌ها برای هر کاربر میانگین استفاده‌ی دوساله‌ای تخمین می‌زدند؛ بدین شرح که اصولاً هر کاربر طی دوسال از یک تلفن‌همراه استفاده خواهد کرد و پس از آن به سراغ مدل دیگری رفته و ...

سالهای قبل، اپراتور‌ها برای هر کاربر میانگین استفاده‌ی دوساله‌ای تخمین می‌زدند؛ بدین شرح که اصولاً هر کاربر طی دوسال از یک تلفن‌همراه استفاده خواهد کرد و پس از آن به سراغ مدل دیگری رفته و آنرا خریداری می‌نماید.

اما اخیراً بالارفتن قیمت و کاهش تفاوت کارایی میان مدل‌های مختلف تلفن‌های هوشمند دست به دست هم داده تا این دوره دو‌ ساله بیشتر شود. کاربران اکنون ترجیح می‌دهند که موبایل‌های قدیمی خود را حفظ کرده و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برای برخودداری از ویژگی‌های جدید، تنها آنها را به روزرسانی‌ کنند.

«جَن داسون» تحلیلگر برتر شرکت تحقیقاتی «جک داو» معتقد است که کاربران جدیداً رفتار خود را در زمینه خرید تلفن‌همراه تغییر داده‌اند:

«همه ما افرادی را میشناسیم که ۴ یا ۵ سال از یک تفلن هوشمند استفاده می‌کنند و نیازی برای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ارتقای مدل فعلی خود نمی‌بینند»

کارشناسان معتقد مدل‌هایی مانند - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آیفون X  می‌توانند عادت خرید را برگرداند

اما این تغییر روند دوسالانه‌ی خرید موبایل رسماً به ضرر تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - است و آنها عامدانه به دنبال حفظ این عادت در کاربرانند. به باور چیتان شارما مدیر‌عامل شرکت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - «مشاوران چیتان شارما»، موبایل‌هایی مانند آیفون X می‌تواند دوباره کاربران را به روند قبلی خرید بازگرداند. شارما دراین باره می‌گوید که یک محصول پویا و متفاوت از مدل‌های فعلی که توسط یک برند معروف مانند اپل تولید شود، می‌تواند کاربران را وادار سازد که دوباره برای ارتقای تلفن‌های هوشمند خود دست در جیبشان کنند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

بعضی تولید کنندگان حتی راهکارهای متفاوتی برای فروش محصولات خود اندیشیده‌اند که بر اساس آنها به کاربر اجازه داده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می‌شود مد‌ل‌های جدید را سالیانه با پرداخت هزینه‌های کمتری جایگزین مدل‌های قدیمی خود کنند.

تمهیدات اپراتور‌ها و تولید‌کنندگان هنوز - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کاربران را به خرید بیشتر مجاب نکرده است

این در‌حالی است که اپراتورها دیگر با مشترکان خود قرارداد دوساله نمیبندند، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در واقع کاربر یک مدل موبایل را برای یک سال از اپراتور خریداری می‌کند. اگر کاربر بخواهد در این مدت اپراتور‌ خود را عوض کند مجبور خواهد بود باقی‌مانده پول تلفن مذکور را پرداخت نماید. در غیر این صورت باید به اپراتور فعلی خود وفادار بماند.

در مقابل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این روش، بعضی اپراتور‌ها بسته‌های اجاره‌ای را پیشنهاد می‌دهند که با اختیار کردن آن کاربر ‌می‌تواند به مدت ۱۲ تا ۱۸ ماه از یک موبایل پرچم‌دار استفاده کند. البته این روش به معنی خرید کامل نیست و کاربر باید همواره موبایل مذکور را سالم نگه داشته و نگذارد به آن - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آسیبی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برسد.

با این حال تمام تلاش‌ها و تهمیدات متفاوت تولیدکنندگان و اپراتور‌ها برای بازگرداندن عادت خرید دوساله تلفن‌همراه، تاکنون نتوانسته کاربران را مجاب کند. آنها هنوز ترجیح می‌دهند که تلفن‌های همراه فعلی خود را حفظ کرده و تنها با نصب به روز‌رسانی‌های جدید از قافله عقب نمانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone