🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14488.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی روی دوربین سلفی زیر نمایشگر با قابلیت چرخش کار می‌کند

مستندات مربوط به پتنت ثبت شده شیائومی نشان می‌دهد این شرکت به توسعه گوشی هوشمندی مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر با قابلیت چرخش فکر می‌کند که می‌‌تواند به عنوان دوربین سلفی و در صورت ...

مستندات مربوط به پتنت ثبت شده شیائومی نشان می‌دهد این شرکت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان - به توسعه گوشی هوشمندی مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر با قابلیت چرخش فکر می‌کند که - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان - می‌‌تواند به عنوان دوربین سلفی و در صورت چرخش به عنوان یکی از - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان - دوربین‌های پنل پشتی دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد.

براساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت «LetsGoDigital»، دوربین زیر نمایشگر با قابلیت چرخش شیائومی می‌تواند با استفاده از خاصیت مغناطیسی یا به کمک موتور - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان - کوچک تعبیه شده در زیر نمایشگر بچرخد. در این صورت از این دوربین می‌توان به عنوان یکی از دوربین‌های موجود در پنل پشتی دستگاه نیز استفاده کرد. تصاویر به اشتراک گذاشته شده از این پتنت، به خوبی کارایی دوربین سلفی زیر نمایشگر با قابلیت چرخش را نشان می‌‌دهند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان

هنوز مشخص نیست این دوربین چرخشی به عنوان دوربین اصلی در پنل پشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد یا نقش دوربین فوق عریض را برعهده خواهد گرفت.

یکی از مزیت‌های اصلی بکارگیری چنین سیستمی در طراحی دوربین‌،‌ کاهش هزینه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان - است. در واقع - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان - به جای آنکه از دو دوربین یکی در پنل جلویی و دیگری در پنل پشتی استفاده شود، می‌توان تنها با استفاده از - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان - یک دوربین، کارایی مربوطه را در اختیار کاربران قرار داد. به علاوه با توجه به مکانیزم قرارگیری دوربین زیر نمایشگر، دوربین دستگاه دیگر در معرض گرد و غبار قرار نمی‌گیرد که نسبت به روش‌های قبلی مزیت محسوب می‌شود.

شیائومی در پتنت مربوطه به سیستم لیزر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان - فوکوس خودکار نیز - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان - اشاره کرده است. انتظار - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان - می‌رود نسل بعدی پرچمداران این شرکت از دوربین زیر نمایشگر بهره - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان - ببرند. از سال 2019 تاکنون شیائومی روی توسعه فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر کار می‌کند.

گفته می‌شود شیائومی روی دو گوشی تاشو جدید - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان - با اسم رمز K8 و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان - J18s کار می‌کند که احتمالا قرار است با دوربین سلفی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان - زیر نمایشگر به بازار عرضه شوند. باید دید این شرکت قصد دارد فناوری جدید را از چه زمانی روی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کنگاور استان کردستان - موبایل‌های خود اجرایی کند، البته شاید اصلا چنین ایده‌ای یعنی دوربین زیر نمایشگر چرخان به محصولات این کمپانی چینی راه پیدا نکند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone