🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17335.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ال جی از گوشی‌های W11 و W31 با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار رونمایی کرد

جدیدترین گوشی‌های اقتصادی ال جی از راه رسیدند. نسل جدید گوشی‌های سری W که شامل W11 به همراه W31 و W31 پلاس می‌شود، شباهت زیادی به یکدیگر دارند. این گوشی‌های هوشمند به عنوان جایگزین W10 ...

جدیدترین گوشی‌های اقتصادی ال جی از راه رسیدند. نسل جدید گوشی‌های سری W که شامل W11 به همراه W31 و W31 پلاس می‌شود، شباهت زیادی به یکدیگر دارند.

این گوشی‌های هوشمند به عنوان جایگزین W10 و W30 که سال گذشته معرفی شدند، وارد بازار خواهند شد. تمام این محصولات از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خمین استان مرکزی - صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی IPS LCD، چیپست مدیاتک هلیو P22 و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند.

نمایشگر این گوشی‌های هوشمند دارای رزولوشن اچ دی پلاس است و در بالای آن ناچ قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. دوربین اصلی نسل جدید گوشی‌های سری W با یکدیگر تفاوت دارد و همانطور که می‌توان حدس زد، ال جی W11 از مشخصات ضعیف‌تری بهره می‌برد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خمین استان مرکزی

گوشی ال جی W11 به دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده که با دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. گوشی‌های W31 و W31 پلاس علاوه بر این دوربین، از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خمین استان مرکزی - دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خمین استان مرکزی - نیز بهره می‌برند.

تمام این محصولات از چیپست مدیاتک هلیو P22 بهره می‌برند و در نسخه‌های مختلف مجهز به ۳/۴ گیگابایت رم و ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خمین استان مرکزی - البته امکان استفاده از کارت حافظه نیز در آن‌ها وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خمین استان مرکزی

نسل جدید گوشی‌های سری W - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خمین استان مرکزی - ال جی به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید ۱۰ هستند و از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند. تمام این محصولات به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده‌اند و مدل‌های سری W31 دارای اسکنر اثر انگشت روی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خمین استان مرکزی - پنل پشتی خود هستند.

ال جی W11 تنها در یک نسخه مجهز به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۲۸ دلار به فروش می‌رسد. گوشی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خمین استان مرکزی - W31 با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۱۴۸ دلار دارد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خمین استان مرکزی - و گوشی W31 پلاس نیز با قیمت ۱۶۲ دلار قابل خریداری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خمین استان مرکزی - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone