🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پکیج من خیلی صدا دارد علت چیست؟
    پاسخ: صاف نبودن پکیج، وجود هوا داخل دستگاه، خرابی فن و... می تواند باعث سروصدای اضافی شود.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
  3. سوال: چرا پکیج من جوش می آورد؟
    پاسخ: جوش آمدن پکیج دیواری زمانی اتفاق می افتد که آب خیلی سریع گرم می شود و به نقطه جوش می رسد و باعث ایجاد مانع و به دام افتادن هوا می شود.
  4. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  5. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19511.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از هدفون بی‌سیم FreeLace Pro با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کرد

هواوی امروز علاوه بر رونمایی از لپ تاپ میت بوک ایکس ۲۰۲۰، از هدفون بی‌سیم FreeLace Pro نیز رونمایی کرد که البته کاملا بی‌سیم نیست و دور گردن کاربر قرار می‌گیرد. FreeLace Pro جدیدترین هدفون هواوی ...

هواوی امروز علاوه بر رونمایی از لپ تاپ میت بوک ایکس ۲۰۲۰، از هدفون بی‌سیم FreeLace Pro نیز رونمایی کرد که البته کاملا بی‌سیم نیست و دور گردن کاربر قرار می‌گیرد.

FreeLace Pro جدیدترین هدفون هواوی محسوب می‌شود که از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد. این محصول با ساختار ثابت سه نقطه‌ای خود به خوبی درون گوش قرار می‌گیرد و عایق صوتی مناسبی را ارائه می‌دهد.

این هدفون به سیستم نویز کنسلینگ فعال دوگانه مجهز شده - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - که حداکثر میزان کاهش عمق صداهای مزاحم آن به ۴۰ دسی‌بل می‌رسد و میانگین آن برابر ۲۵ دسی‌بل است. هواوی FreeLace Pro اولین هدفونی است که توانسته تاییدیه سطح A چین را برای حذف صداهای مزاحم دریافت کند.

هدفون بی‌سیم FreeLace Pro علاوه بر حالت نویز کنسلینگ، قابلیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که توسط آن می‌توانند به صدای محیط گوش دهند، البته این حالت قابلیت جدیدی محسوب نمی‌شود که اکثر هدفون‌های مجهز - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - به سیستم حذف صداهای مزاحم، چنین حالتی را برای کاربران در نظر گرفته‌اند.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر پارس آباد استان اردبیل

این محصول به سیم‌پیچ بزرگ ۱۴ نانومتری مجهز شده که کیفیت خروجی صدا را بهبود می‌دهد و همچنین در زمینه بیس و تریبل عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد. - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - هواوی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - این - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - هدفون را به - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۳ میکروفن مجهز کرده که علاوه بر سیستم نویز کنسلینگ، باعث افزایش کیفیت مکالمات کاربران نیز خواهد شد.

این هدفون شارژدهی بالایی دارد و برای شارژ آن باید از پورت USB Type-C استفاده کنید. با ۵ دقیقه شارژ، امکان ۵ ساعت گوش دادن به موسیقی توسط آن وجود دارد و اگر شارژ آن کامل باشد، می‌توانید تا ۲۴ ساعت از آن استفاده کنید.

هواوی این هدفون را در رنگ‌های مشکی، سبز و سفید و با قیمت نزدیک به ۸۶ دلار - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - وارد بازار می‌کند. پیش - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - فروش این محصول از امروز آغاز می‌شود و از تاریخ ۱۴ شهریور در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone