🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا پکیج دائما دچار افت می شود؟
    پاسخ: گر فشار پکیج زیر 1 است پکیج شما نمی تواند درست کار کند وپکیج افت می کند.
  2. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه مانند ترموکوپل برای آبگرمکن و بخاری عمل می‌کند.
  3. سوال: علت گرم نشدن آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: همچنین خرابی در قسمت های مختلف از جمله مشعل، فندک، مبدل حرارتی، برد و... می تواندباعث این ایراد شود.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلیل ارور دادن پکیج چیست؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19504.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی مدیاتک از Dimensity 800U؛ چیپست 5G جدید برای میان‌رده‌ها

کمپانی مدیاتک از نسل جدید چیپست‌های مجهز به فناوری ارتباطی 5G با نام Dimensity 800U پرده برداشت که بازار موبایل‌های هوشمند میان رده و پرچمداران اقتصادی را هدف قرار خواهد داد. این چیپست از حالت ...

کمپانی مدیاتک از نسل جدید چیپست‌های مجهز به فناوری ارتباطی 5G با نام Dimensity 800U پرده برداشت که بازار موبایل‌های هوشمند میان رده و پرچمداران اقتصادی را هدف قرار خواهد داد. این چیپست از حالت Dual Standby 5G برای گوشی‌های دو سیم کارت همزمان نیز پشتیبانی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - می‌کند.

مدیاتک به تولید چیپست‌های مبتنی بر فناوری مخابراتی 5G ادامه می‌دهد و به همین ترتیب با عضو جدیدی از خانواده سری ۸۰۰ چیپ‌های - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - Dimensity آشنا می‌شویم. در همین رابطه «ینچی لی» مدیر واحد تجارت ارتباطات بی‌سیم مدیاتک توضیح می‌دهد: «مدیاتک همواره روی ارتقای تجربه کاربران تمرکز داشته و خواسته برترین تکنولوژی‌های نیمه‌هادی را برای تمام مصارف از جمله استریم، گیمینگ و عکسبرداری ارائه کند. Dimensity 800U نسل آینده فناوری‌های چیپست‌های این سری است که نسخه پیشرفته 5G، توانایی عکسبرداری و تکنولوژی‌های مرتبط با مالتی‌مدیا را به موبایل‌های قدرتمند آورده و تجربه بی‌نظیری از 5G را فراهم می‌کند».

تعمیرات پکیج آریستون در شهر پل سفید استان مازندران

یکی از قابلیت‌های جالب چیپ جدید مدیاتک، امکان پشتیبانی از نمایشگرهای رزولوشن - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - +FHD با نرخ رفرش ۱۲۰ - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - هرتز و همچنین نمایش محتوای +HDR10 است. به همین ترتیب می‌توان گوشی‌های هوشمند میان رده زیادی را به نمایشگرهای حرفه‌ای مجهز کرد. - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - این چیپست با - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - دو هسته Cortex-A76 با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز، شش هسته Cortex A55 با - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی ARM Mali-G57 همراه است. همچنین با رم‌های سری LPDDR4X و - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - حافظه‌های داخلی مبتنی بر UFS 2.2 نیز سازگاری دارد.

علاوه بر این چیپست مورد بحث - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - از سنسورهای ۶۴ مگاپیکسلی و ترکیبی چهارگانه از دوربین‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. از نظر ارتباطی هم Dimensity 800U می‌تواند به طور همزمان دو سیم کارت 5G - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - را به صورت فعال همزمان (Dual Standby) نگه دارد و فناوری‌هایی از جمله sub-6Ghz و Voice over New Radio را نیز شامل می‌شود.

همان گونه که گفته شد، چیپست مدیاتک Dimensity 800U برای هدف قرار دادن بازار تلفن‌های هوشمند میان رده یا پرچمداران اقتصادی طراحی شده است. اگرچه هنوز بسیاری از مناطق جهان فاقد پوشش تکنولوژی 5G هستند، اما در هر صورت این - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - موضوع باعث پیشرفت سریعتر فناوری‌های - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - ارتباطی شده و البته جدیدترین تکنولوژی‌ها را در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - در دسترس جمعیت بسیار زیادتری از کاربران - تعمیرات پکیج آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - جهان قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone