🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه پکیج من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دلیل افت در پکیج چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند نشتی آب از سیستم، خراب شدن سوپاپ اطمینان فشار و یا هواگیری رادیاتورها همگی می توانند منجر به افت فشار سیستم شوند.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی و اشکال در خدمات و تعمیرات انجام شده توسط ما باشد و بازه 3 ماه گارانتی از خدمات ما نگذشته باشد برای شما خدمات مجدد با ضمانت بدون وجه خواهد بود.
  4. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: خرابی شیر برقی پکیج به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19495.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به ساز و کار عجیب گوشی تاشوی سرفیس Duo [تماشا کنید]

به تازگی ویدیویی از ماکت رسمی سرفیس Duo منتشر شده که شمایل، مکانیزم لولا و همچنین قطعات درونی این گوشی تاشو را نمایش می‌دهد. وب سایت CNet نمونه اولیه و غیرقابل روشن شدن سرفیس Duo ...

به تازگی ویدیویی از ماکت رسمی سرفیس Duo منتشر شده که شمایل، مکانیزم لولا - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر صایین قلعه استان زنجان - و همچنین قطعات درونی این - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر صایین قلعه استان زنجان - گوشی تاشو را نمایش می‌دهد.

وب سایت CNet نمونه اولیه و غیرقابل روشن شدن سرفیس Duo را از مایکروسافت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر صایین قلعه استان زنجان - دریافت کرده که به - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر صایین قلعه استان زنجان - علت نداشتن نمایشگر تمام اجزای - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر صایین قلعه استان زنجان - درونی آن مشخص است. این مدل در ظاهر هیچ تفاوتی با نسخه اصلی نداشته - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر صایین قلعه استان زنجان - و شامل محافظ صفحه گوریلا گلس در - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر صایین قلعه استان زنجان - هر دو طرف و همچنین لولای قابل حرکت می‌شود.

یکی از جالب ترین نکات این ویدیو نمایش تمام اجزای درونی سرفیس Duo و نحوه قرار - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر صایین قلعه استان زنجان - گیری قطعات مختلف از جمله باتری‌ها است. «پانوس پانای»، مدیر ارشد محصولات سرفیس آبان ماه سال قبل در مراسم رونمایی از Duo گفت که مایکروسافت تلاش زیادی کرده تا این محصول را به گونه‌ای طراحی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر صایین قلعه استان زنجان - کند که هم عملکرد بالایی داشته باشد و هم «زیبا» باشد؛ در غیر این صورت به سرعت از یادها فراموش خواهد شد.

کارشناس CNet به ضخامت بسیار کم سرفیس Duo حین باز بودن (۴.۸ میلیمتر) و وزن کم آن اشاره می‌کند که - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر صایین قلعه استان زنجان - کار کردن با آن را راحت کرده است. او - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر صایین قلعه استان زنجان - همچنین عملکرد - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر صایین قلعه استان زنجان - مکانیزم لولا را بسیار مطلوب توصیف می‌کند و می‌گوید حین باز و بسته شدن حس استحکام را منتقل می‌کند.

سرفیس Duo با دو نمایشگر ۵.۶ اینچی اولد، دوربین ۱۱ مگاپیکسلی با - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر صایین قلعه استان زنجان - قابلیت بزرگنمایی ۷ برابری، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر صایین قلعه استان زنجان - چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و دو باتری که در مجموع ظرفیت ۳۵۷۷ میلی آمپر ساعت را ارائه می‌کنند، از ماه آینده با قیمت ۱۳۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone