🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن پکیج فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: پکیج چگونه آب را گرم می کند؟
    پاسخ: با حرکت آب در مبدل های مسی و وجود مشعل در پایین این مبدل باعث گرم شدن آب داخل خواهد شد.
  3. سوال: پمپ سیرکولاتور یا سیرکولاسیون چیست؟
    پاسخ: اصلی ترین قطعه پکیج است که باید همیشه از سلامت آن مطمن باشید.
  4. سوال: آیا میتوان از پکیج به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: پکیج دستگاهی ایمن است و نسبت به آبگرم کن های قدیمی خیلی امنیت بیشتر دارد و اگر سرویس و بررسی به موقع داشته باشید می توانید بدون مشکل همشیه از ان استفاده کنید.
  5. سوال: چرا پکیج من آب را گرم نمی کند؟
    پاسخ: نبود آب گرم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این سیستم‌ها ایجاد می‌شود. اولین چیزی که باید چک کنید منابعی است که آب، گاز و برق را به پکیج می‌رسانند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19512.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

میت بوک ایکس ۲۰۲۰ معرفی شد؛ اولین لپ‌تاپ ویندوزی با ترک‌پد حساس به فشار

هواوی از نسل جدید لپ تاپ میت بوک ایکس با طراحی مشابه با میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۰ رونمایی کرد. هواوی میت بوک ایکس ۲۰۲۰ اولین لپ تاپ ویندوزی با ترک‌پد حساس به فشار محسوب ...

هواوی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - از نسل جدید لپ تاپ میت بوک ایکس با طراحی مشابه با میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۰ رونمایی کرد. هواوی میت بوک ایکس ۲۰۲۰ اولین لپ تاپ ویندوزی با ترک‌پد حساس به فشار محسوب می‌شود.

این لپ تاپ جدید هواوی به نمایشگر ۱۳ اینچی لمسی LTPS LCD با رزولوشن 3K و نسبت تصویر - تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - ۳:۲ مجهز شده و نسبت نمایشگر به بدنه آن برابر ۹۰ درصد است. این پنل ۱۰۰ - تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - درصد گاموت رنگی sRGB را پوشش می‌دهد، زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای دارد و حداکثر روشنایی آن به ۴۰۰ نیت می‌رسد.

هواوی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - میت بوک ایکس ۲۰۲۰ به پردازنده‌های نسل دهم اینتل مجهز شده و در بالاترین نسخه از پردازنده اینتل Core i7-10510U به همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت - تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - حافظه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - SSD بهره می‌برد. هواوی برای این لپ تاپ خود GPU - تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - مجزا در نظر نگرفته است.

در ساخت بدنه این محصول از آلیاژ منیزیم آلومینیوم استفاده شده و وزن آن تنها به ۱ کیلوگرم می‌رسد. ابعاد این لپ تاپ برابر ۱۳.۶ در ۲۰۶.۷ در ۲۸۴.۴ میلی‌متر است. از آنجایی که این دستگاه نسبت به محصولات رقیب ضخامت و وزن کمتری دارد، هواوی از سیستم بدون فن استفاده کرده است.

میت بوک ایکس - تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - ۲۰۲۰ اولین لپ تاپ ویندوزی با ترک‌پد حساس به فشار محسوب می‌شود که هواوی نام «Free Touch» را برای آن انتخاب کرده است. این ترک‌پد قادر به شناسایی سطوح مختلف - تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - فشار است و از - تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - قابلیت ویبره بهره می‌برد.

از سایر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به ۴ اسپیکر، ۲ میکروفن، دوربین پاپ آپ، نور پس زمینه کیبورد، سنسور اثر انگشت، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۰، - تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - دو پورت USB Type-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، باتری ۴۲ وات ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی اشاره کرد.

هواوی میت - تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - بوک ایکس ۲۰۲۰ در رنگ‌های آبی، نقره‌ای، سبز و شکوفه گیلاس به فروش - تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌رسد که البته از همان ابتدا تمام رنگ‌ها در دسترس نخواهند بود. قیمت نسخه‌های مختلف این محصول به شرح زیر است:

  • اینتل Core i5-1021U با ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه: ۱۱۵۶ دلار
  • اینتل Core i5-1021U با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ - تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - گیگابایت حافظه: ۱۳۰۰ دلار
  • اینتل Core i7-1051U با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه: ۱۴۴۵ دلار

پیش فروش - تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - این لپ تاپ از امروز آغاز شده و از تاریخ - تعمیرات پکیج آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - ۳ شهریور در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در حال حاضر این دستگاه تنها در چین به فروش می‌رسد، اما در آینده احتمالا کاربران در کشورهای دیگر نیز به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone