🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه الکترو در پکج چه وظیفه ی دارد؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن پکیج چسیت؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است رسوب گیری و سرویس به موقع انجام شود.
  4. سوال: پمپ سیرکولاتور یا سیرکولاسیون چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار پکیج بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19496.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت سال ۲۰۲۱ پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر و اج را متوقف می‌کند

مایکروسافت سال آینده میلادی به پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر ۱۱ و همچنین نسخه اولیه اج پایان می‌دهد و روی مرورگر اج کرومیوم تمرکز می‌کند. از تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ مایکروسافت دیگر از مرورگر اینترنت اکسپلورر در ...

مایکروسافت سال آینده میلادی به - تعمیرات پکیج بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر ۱۱ و همچنین نسخه اولیه اج پایان می‌دهد و روی مرورگر اج کرومیوم تمرکز می‌کند.

از تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ مایکروسافت دیگر از مرورگر اینترنت اکسپلورر در سرویس‌های آنلاین خود مانند آفیس ۳۶۵، وان درایو و اوت‌لوک پشتیبانی نخواهد کرد. پشتیبانی از این مرورگر با اپلیکیشن وب - تعمیرات پکیج بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مایکروسافت تیمز سریعتر از دیگر سرویس‌ها پایان می‌یابد و از ۱۰ آذر امسال مایکروسافت از آن پشتیبانی نخواهد کرد.

در حالی که انتظار می‌‌رود کاربران سازمانی همچنان به استفاده از اینترنت - تعمیرات پکیج بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اکسپلورر ۱۱ ادامه دهند، شرکت مایکروسافت امیدوار - تعمیرات پکیج بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است حالت لگاسی اینترنت اکسپلورر در مرورگر اج مبتنی بر کرومیوم به روند انتقال به مرورگر جدید کمک کند. - تعمیرات پکیج بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این حالت امکان دسترسی کسب و کارها به سایت‌های قدیمی که برای اینترنت اکسپلورر طراحی - تعمیرات پکیج بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شده‌اند را فراهم می‌کند تا مایکروسافت بتواند به صورت کامل پشتیبانی از این مرورگر را در ویندوز ۱۰ متوقف کند.

تعمیرات پکیج بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

علاوه بر اینترنت اکسپلورر، مایکروسافت به پشتیبانی از نسخه لگاسی مرورگر اج یا همان نسخه اولیه - تعمیرات پکیج بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و اصلی نیز پایان خواهد داد. - تعمیرات پکیج بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این کمپانی - تعمیرات پکیج بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پس از تاریخ ۱۹ اسفند بروزرسانی امنیتی برای این - تعمیرات پکیج بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مرورگر منتشر نخواهد کرد. مایکروسافت قصد دارد کاربران را متقاعد به استفاده از نسخه جدید مرورگر - تعمیرات پکیج بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خود کند و همچنین اعلام کرده تمام دستگاه‌های جدید و آپدیت‌های اصلی ویندوز ۱۰ در آینده حاوی نسخه جدید مرورگر اج خواهند بود.

مایکروسافت در سال‌های گذشته تلاش کرده میزان استفاده از اینترنت اکسپلورر را کاهش و به پشتیبانی از آن پایان دهد. این کمپانی اولین بار در سال - تعمیرات پکیج بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ۲۰۱۵ از مرورگر اج با اسم رمز «Project Spartan» رونمایی کرد که پایانی بر برند اینترنت اکسپلورر محسوب می‌شد. تقریبا از یکسال پیش اینترنت اکسپلورر از دید مایکروسافت یک مرورگر نبود و سعی داشت کسب و کارها را از آن دور کند.

کمتر از یکسال پیش مایکروسافت مرورگر اج کرومیوم را منتشر کرد. این مرورگر در مقایسه با نسخه اصلی خود پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده و با افزونه‌های گوگل کروم نیز سازگار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone