🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیر اطمینان پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: وظیفه آن این است که در صورت رسیدن فشار پکیج به ۳ بار، دهانه شیر اطمینان باز شده و آب را به بیرون میپاچد.
  2. سوال: دلیل فشار کم خروجی اب در پکیج چیست؟
    پاسخ: با پایین آمدن فشار گاز، پکیج جریان آب را کم می‌کند تا بتواند به دمای از پیش تنظیم شده برسد.
  3. سوال: چرا آب مصرفی گرم است ولی رادیاتور ها گرم نمی شود؟
    پاسخ: عد تنظیم حرارت مرکزی توسط پکیج و درست کار نکردن آن می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: چقدر هزینه برای تعمیرات پکیج یا خدمات باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات یا خدمات نیاز به بررسی اولیه دستگاه توسط کارشناس را داراد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر پکیج مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی تخصصی و عمومی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19501.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آیا کمیسیون‌ تاکسی‌های اینترنتی افزایش داشته است؟

در هفته‌های اخیر چند بار این موضوع در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده که تاکسی‌های اینترنتی کمیسیون رانندگان خود را افزایش داده‌اند. اتفاقا این موضوعی است که حتی اگر با بعضی از رانندگان در میان بگذارید، ...

در هفته‌های اخیر چند بار این موضوع در شبکه‌های اجتماعی مطرح - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شده که تاکسی‌های اینترنتی کمیسیون رانندگان خود را افزایش داده‌اند. اتفاقا این موضوعی است که حتی اگر با بعضی از رانندگان در میان بگذارید، پاسخ مثبت را می‌شنوید. اما آیا واقعا نرخ کمیسیون نسبت به گذشته تغییری داشته است؟

برای بررسی این موضوع به سراغ مرجعی که به تاکسی‌های اینترنتی مجوز می‌دهد، یعنی اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، و البته خود اسنپ و تپسی رفتیم تا ببینیم تغییرات دقیقا چه بوده‌اند.

اتحادیه: مستندی پیرامون افزایش کمیسیون دریافت نکرده‌ایم

تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان

«رضا الفت نسب» عضو هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در گفتگو با دیجیاتو - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - با اشاره به این مساله که نهایت کمیسیون دریافتی توسط - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تاکسی‌های اینترنتی ۲۰ درصد است، می‌گوید که امروزه این رقم در بین بسیاری از این پلتفرم‌ها، از جمله اسنپ و تپسی ۱۵ درصد تعیین شده است: «البته قانونی تعیین نشده که سقف مجاز کمیسیون تاکسی‌های اینترنتی ۲۰ - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - درصد باشد اما مساله رقابت بین خود این پلتفرم‌ها اجازه نمی‌دهد که کمیسیون‌هایشان - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بیشتر از این مقدار برود؛ ضمن اینکه تدوین چنین قانونی تنها به دست ما میسر نیست و نهادهای دیگری چون شهرداری - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و وزارت کشور نیز باید در این موضوع دخیل باشند.»

الفت نسب می‌گوید کمیسیون تاکسی‌های سنتی در بسیاری موارد، بیشتر از ۲۰ درصد است و از - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آن سو این رقم در تاکسی‌های اینترنتی بسیار کمتر است. او می‌گوید کمیسیون فعلی پلتفرم‌های اینترنتی، رقم مناسبی است. او در مورد شایعه افزایش کمیسیون‌ها به دیجیاتو می‌گوید: «تعدادی از رانندگان نیز به ما شکایت کرده و گفته‌اند که کمیسیون‌ها بیشتر شده، ما هم از آنها سند و مدرک خواستیم اما هیچ‌یک به ما سندی ارائه ندادند و پیگیری‌ها ما نیز نشان می‌دهد که کمیسیونی افزایش نداشته است.»

در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این میان به نظر می‌رسد تغییری که به وجود آمده، دریافت کمیسیون از سوی تاکسی‌های اینترنتی در داخل طرح ترافیک از ابتدای امسال است. تا پیش از - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این، تاکسی‌های اینترنتی به عنوان یک عامل تشویق کننده برای رانندگان جهت قبول سفر در داخل طرح، کمیسیونی برای این سفرها دریافت نمی‌کردند. با این حال الفت نسب به دیجیاتو می‌گوید که همچنان تخلفی صورت نگرفته است:

«اسنپ یک پیشنهاد ویژه به رانندگان خود داده - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بود و سفرهای داخل طرح ترافیک را با کمیسیون صفر درصد محاسبه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می‌کرد؛ حالا هم - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این پیشنهاد خود را با اعلام قبلی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - حذف کرده و دیگر قصد ادامه دادن آن را ندارد. اینکه یک پیشنهاد تخفیف‌دار حذف شود مغایرتی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - با قانون ندارد. ضمن اینکه لغو کمیسیون این سفرها هر از گاهی توسط اسنپ به عنوان یک پیشنهاد ویژه تکرار می‌شود.»

الفت نسب به دیجیاتو می‌گوید که آنها در اتحادیه به دنبال حل مشکلات بزرگتر و ریشه‌ای تاکسی‌های اینترنتی هستند و باور دارد که مساله افزایش کمیسیون یک تصور اشتباه است: «تاکسی‌های اینترنتی هنوز برای ورود به برخی شهرها مشکل دارند و شهرداری‌ها با آنها مخالف هستند.»

اسنپ: کنار رانندگان هستیم تا زندگی بهتری داشته باشند

تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان

«فرید شهابی» مدیر تجاری اسنپ در گفتگو با دیجیاتو نیز از اساس افزایش قیمت کمیسیون‌های این مجموعه را رد می‌کند و تاکید - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دارد طی یک سال گذشته، کمیسیون‌های دریافتی در هیچ شهری تغییر نداشته است: - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - «هم اکنون - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کمیسیون دریافتی اسنپ از کاربران راننده در ۸ استان تهران، البرز، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، قم، خوزستان و آذربایجان شرقی ۱۵ درصد و در بقیه مناطق کشور ۲۰ درصد است.» او تاکید می‌کند که رقم کمیسیون از ابتدای فعالیت اسنپ در ۸ استان مذکور ۱۳ درصد بود و - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اردیبهشت سال ۹۸ به منظور همسان‌سازی با سایر تاکسی‌های اینترنتی به ۱۵ درصد تغییر یافت: «بنابراین کسر هرگونه مبلغ دیگری به عنوان کمیسیون صحت ندارد.»

شهابی همچنین می‌گوید که  اسنپ از کاربران راننده دارای معلولیت و همچنین جانبازان کمیسیونی دریافت نمی‌کند: «این کاربران - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در سراسر کشور معاف از پرداخت کمیسیون - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هستند. تعداد این گروه به بیش از ۱۱هزار راننده می‌رسد.»

تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان

شهابی باور دارد که مساله گران شدن کمیسیون سفرها به شائبه دریافت عوارض ۱.۵ درصدی شهرداری از کاربران راننده برمی‌گردد که به - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گفته او یک تصور اشتباه است. شهابی در این‌باره می‌گوید - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که این مبلغ اضافه به طور پیش‌فرض روی کرایه سفرها لحاظ شده: «هزینه سفر، کمیسیون اسنپ و عوارض شهرداری به این صورت محاسبه می‌شود که ابتدا هزینه سفر را (بدون ۱.۵ درصد عوارض شهرداری) مشخص می‌کنیم و میزان کمیسیون اسنپ بر مبنای آن مبلغ محاسبه می‌شود. سپس - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به هزینه کلی سفر ۱.۵ درصد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - عوارض شهرداری اضافه می‌شود که این مبلغ  اعلامی به مسافر است. در واقع حق کمیسیونی که کاربر راننده از هزینه سفر پرداخت می‌کند بدون - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - محاسبه ۱.۵ درصد عوارض شهرداری است.»

مدیر تجاری اسنپ تاکید می‌کند آنها با در نظر گرفتن شرایط مختلف سعی می‌کنند به افزایش درآمد رانندگان خود کمک کنند. او درباره حذف شدن کمیسیون سفرهای داخل طرح ترافیک به دیجیاتو می‌گوید:

«معافیت از پرداخت کمیسیون طرح ترافیک در تهران تا اردیبهشت امسال ادامه داشت و پس از آن دریافت کمیسیون انجام شد. مجددا از حدود یک ماه پیش به مدت دو هفته اخذ کمیسیون طرح لغو شد.»

بر اساس گفته‌های او - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - لغو شدن برخی کمیسیون‌ها (مانند سفرهای داخل طرح ترافیک تهران) در بعضی روزهای سال - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اتفاق خواهد افتاد.

تپسی: کمیسیون افزایش نداشت

تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان

«مصطفی قلی‌زاده» مدیر تیم توسعه و - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نگهداشت ناوگان «تپسی» نیز - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در گفتگو با دیجیاتو - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تاکید می‌کند که هیچ‌گونه افزایش کمیسیونی صورت نگرفته ولی از آن‌سو می‌گوید که تحقیق‌های تیم آنها نشان داده که دلایل پیش آمدن این فکر برای رانندگان در چه مواردی نهفته است. به گفته قلی‌زاده اکثر رانندگان تا چند ماه پیش رقم کمیسیونی که پرداخت می‌کردند در هر سفر، شاید مبلغی پیرامون ۳ هزار تومان بوده ولی با افزایش قیمت سفرها این رقم از این - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دایره بیشتر شده است و یک خطای شناختی برای ذهن صورت می‌گیرد: «برخی رانندگان نیز از - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این نکته غافل می‌مانند که هزینه سفرهایشان بالاتر شده و به همین دلیل هم کمیسیونی که از آنها دریافت می‌شود بیشتر شده است؛ آنها بیشتر خود رقم کسر شده بابت کمیسیون را می‌بینند و به گران شدن هزینه‌های سفر و در نتیجه دریافتی بیشترشان کمتر توجه می‌کنند.»

قلی زاده تاکید دارد که کمیسیون تپسی ۱۵ درصد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - است و این رقم - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - چند سال است که تغییری نداشته. به گفته قلی زاده عوارض ۱.۵ درصدی شهرداری که از زمستان سال گذشته روی هزینه‌ها اعمال - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شده نیز از دیگر مسائلی است که رانندگان را به اشتباه می‌اندازد: «در صورتی که ما این رقم را از مسافر دریافت می‌کنیم و راننده تنها نقش واسطه را ایفا می‌کند؛ این واسطه‌گری گاهی باعث ایجاد شبهه برای راننده می‌شود. در حالی که به عنوان مثال اگر یک سفر  ۱۹۳۰۰ تومان باشد، رقم ۱.۵ درصدی شهرداری به هزینه سفر اضافه می‌شود و سپس درخواست سفر ارسال می‌شود.» قلی زاده تاکید دارد که این رقم در گاهی مواقع رند می‌شود و رند شدن آن نیز توسط فرمولی که از سوی خود شهرداری ارائه شده انجام می‌شود ولی در هیچ حالتی از جیب راننده رقمی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دریافت نمی‌شود.

مدیر تیم توسعه و نگهداشت ناوگان تپسی تاکید دارد که آنها فعلا هیچ برنامه‌ای برای افزایش کمیسیون ۱۵ درصدی خود ندارند. او می‌گوید که ممکن است در مواردی بسیار - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نادر یک مشکل فنی رخ بدهد و کمیسیون‌ها جابجا شود اما سیستم آنها روزانه این موضوع را رصد کرده و در صورت وجود یک - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مغایرت، سریعا این موضوع برطرف خواهد شد.

به نظر می‌رسد موضوعی که به عنوان افزایش کمیسیون تاکسی‌های اینترنتی پخش شده، یک سوتفاهم برای - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - رانندگان - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این پلتفرم‌ها است؛ رانندگانی که مانند همه اقشار در این روزهای سخت کرونایی و البته سایه سنگین مشکلات اقتصادی در کنار آن، نگران معیشت خود هستند و به اشتباه گمان بر این برده‌اند - تعمیرات پکیج آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که هزینه کمیسیون بیشتری را پرداخت می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رایا نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
درباره‌ی پکیج آریستون EGIS باید بگم که یکی از مشکلات رایج آن، عدم گرمایش آب است. این مشکل معمولاً به دلیل برخی عوامل مانند خطا در سیستم تنظیم حرارتی، کمبود آب در مخزن یا صدمه به سیستم لوله کشی اتفاق می‌افتد.

برای تعمیر این نوع پکیج در شهر فولاد شهر منطقه C4، بهتر است با متخصصین مجرب و دارای تجربه در این زمینه تماس بگیرید. متخصصان با بررسی سیستم و شناسایی علت مشکل، قادر به تعمیر آن خواهند بود. اگر پاره شده باشد، لوله‌ها را تعویض کرده یا مشکل دیگری داشته باشد، تخصصی‌ها مشکلات را رفع خواهند کرد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone