🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل افت در پکیج چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند نشتی آب از سیستم، خراب شدن سوپاپ اطمینان فشار و یا هواگیری رادیاتورها همگی می توانند منجر به افت فشار سیستم شوند.
  2. سوال: نحوه گرم شدن آب در پکیج چگونه است؟
    پاسخ: وجود مبدل حررتی و شعله های آن باعث گرم شدن آب می شود.
  3. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: کم بودن فشار آب، خراب بودن ترموستات، مسدود شدن شیر ورودی آب در اثر تجمع رسوبات، خراب بودن پمپ و به گردش در نیامدن آب در داخل سیستم، و وجود هوا در داخل لوله ها همگی می توانند منجر به خاموش شدن خود به خود پکیج شوند.
  4. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای پکیج خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19505.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شانس هواوی برای تامین چیپست کمتر شد؛ تحریم ۳۸ شرکت وابسته به غول چینی

اخیرا وزارت بازرگانی آمریکا ۳۸ شرکت وابسته به هواوی را وارد لیست سیاه کرده و توسط قانونی جدید، این کمپانی را مجبور به دریافت مجوز برای خرید چیپ می‌کند. وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا قصد ...

اخیرا وزارت بازرگانی آمریکا ۳۸ شرکت وابسته به هواوی را وارد لیست سیاه کرده و توسط قانونی جدید، این کمپانی را مجبور به دریافت مجوز برای خرید چیپ می‌کند.

وزارت بازرگانی ایالات متحده - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آمریکا قصد دارد مانع از دسترسی هواوی به چیپ‌های موردنیازش شود و این کمپانی چینی اگر - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - قصد خرید قطعات نیمه‌هادی از کمپانی‌های آمریکایی یا خارجی که در ساخت محصولات خود از نرم افزار یا فناوری آمریکایی استفاده می‌کنند را داشته باشد، باید از این - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کشور - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مجوز دریافت کند.

دولت ترامپ ۳۸ شرکت وابسته به هواوی در ۲۱ کشور را نیز به لیست سیاه خود اضافه کرده که در مجموع تعداد شرکت‌‌های وابسته به این کمپانی چینی که از اواسط سال گذشته میلادی به این لیست اضافه شده‌اند را به ۱۵۲ مورد می‌رساند.

وزیر بازرگانی آمریکا، «ویلبر راس» به این - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - موضوع اشاره کرده که قانون جدید به صراحت بیان می‌کند که استفاده هواوی از هرگونه نرم افزار یا تجهیزات ساخت آمریکایی ممنوع است و این کمپانی باید مجوز دریافت - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کند.

ویلبر راس اعلام کرد:

«از آنجایی که ما دسترسی به فناوری‌های آمریکایی را محدود کردیم، هواوی و شرکت‌های وابسته آن - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - با همکاری کمپانی‌های شخص ثالث - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به دنبال دور زدن این محدودیت و - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تضعیف امنیت ملی و سیاست خارجی ایالات متحده آمریکا بودند. این - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اقدام چند جانبه نشانگر تعهد مداوم ما در جلوگیری از توانایی این شرکت چینی در انجام چنین کاری است.»

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل

وزیر امور خارجه - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آمریکا، «مایک پمپئو» در توییتی اعلام کرده:

«این قانون با محدود کردن دسترسی هواوی به فناوری‌های آمریکایی و توانایی‌های آن در ایجاد خطر برای یکپارچگی شبکه‌های جهانی و اطلاعات خصوصی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شهروندان آمریکا، به این کمپانی و حزب - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کمونیست چین ضربه می‌زند.»

تنش میان دولت پکن و واشنگتن در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده و بیشترین ضرر متوجه شرکت‌هایی مانند هواوی شده است. این شرکت علاوه - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بر عدم امکان دسترسی به سرویس‌های گوگل در محصولات جدید خود، احتمالا نمی‌تواند برای محصولات قدیمی خود نیز بروزرسانی منتشر کند چرا که اخیرا مجوز موقت آن منقضی شده است.

با افزایش فشارها، هواوی در تولید و تامین چیپ‌های خود با مشکل مواجه شده و - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - احتمالا - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تولید تراشه‌های پرچمدار - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کرین را متوقف خواهد کرد. با توجه به عدم امکان تهیه پردازنده از شرکت TSMC، گزارش‌ها به تلاش کوالکام برای فروش چیپ به این غول فناوری چینی خبر داده بودند که شاید اقدام جدید دولت ترامپ مانع از انجام چنین معامله‌ای شود. در حال حاضر هواوی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - واکنشی نسبت به این قانون نشان نداده است.

مقامات - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - وزارت بازرگانی آمریکا درباره این موضوع که شرکتی درخواست دریافت مجوز کرده یا اینکه مجوزی از سوی آن صادر شده، اظهارنظری نکردند. انجمن صنعت نیمه‌هادی نسبت به این محدودیت جدید واکنش نشان داده و گفته چنین اقدامی، اختلال قابل توجهی در صنعت - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نیمه‌هادی آمریکا ایجاد می‌کند. علاوه بر این موضوع، این انجمن از اقدام ناگهانی دولت ترامپ ابراز نگرانی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone