🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر آب پکیج چیست؟
    پاسخ: برای جلوگیری از ایجاد ذرات و رسوبات در پکیج استفاده می شود.
  2. سوال: قطعه ترموستات حد چه نقشی در پکیج دارد؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
  3. سوال: آیا تکنسین پکیج قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19510.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از لپ‌تاپ‌های بیزینسی سری میت بوک B رونمایی کرد

هواوی از سه لپ تاپ جدید از سری لپ تاپ‌های بیزینسی این شرکت به نام میت بوک B رونمایی کرد. میت بوک B5-420 میت بوک B5-420 از نمایشگر ۱۴ اینچی IPS با رزولوشن 2K بهره ...

هواوی از سه لپ - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تاپ جدید از سری لپ تاپ‌های بیزینسی این شرکت به نام میت بوک B رونمایی کرد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

میت بوک B5-420 از نمایشگر ۱۴ اینچی IPS با رزولوشن 2K بهره می‌برد که ۷۰.۸ درصد از فضای رنگی NTSC و ۱۰۰ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می‌دهد. نسبت کنتراست این صفحه نمایش ۱۰۰۰:۱ و حداکثر روشنایی آن ۳۰۰ نیت اعلام شده است.

این لپ تاپ به پردازنده نسل دهم اینتل i5-10210U یا i7-10510U و کارت گرافیک - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - انویدیا MX350 مجهز می‌شود و خریدار می‌تواند آن را با ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم PDDR3 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه NVMe SSD سفارش دهد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این مدل می‌توان به تعبیه حسگر اثر انگشت در دکمه پاور با دوربین مخفی ۱ مگاپیکسلی، پشتیبانی از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بلوتوث ۵.۰، باتری - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۵۶ وات ساعتی لیتیوم-پلیمر و درگاه‌های HDMI و USB-C اشاره کرد.

میت بوک - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - B3-510 و B3-410

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

میت بوک B3-510 و B3-410 شباهت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بسیار زیادی به یکدیگر داشته - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و تفاوت اصلی بین آنها به سایز بدنه و نمایشگر بر می‌گردد. میت بوک B3-510 به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی مجهز شده و شاسی آن ۱۵.۳ میلیمتر و ۱.۵۳ کیلوگرم وزن دارد. میت بوک B3-410 از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نمایشگر ۱۴ اینچی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه برخوردار بوده و ۱.۳۸ کیلوگرم وزن دارد.

نمایشگر هر دو لپ تاپ فول اچ دی است که ۴۵ درصد از فضای رنگی NTSC را پوشش داده و نسبت کنتراست آن ۸۰۰:۱ و حداکثر روشنایی آن ۲۵۰ نیت اعلام شده است. این صفحه نمایش همچنین از گواهی Rheinland Low Blue Light پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

میت بوک B3-510 و B3-410 از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور با دوربین مخفی ۱ مگاپیکسلی، دو دوربین و دو میکروفن برخوردارند و می‌توان آنها را با پردازنده i5-10210U یا - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - i7-10510U و کارت گرافیک UHD 620 سفارش داد. این لپ تاپ‌ها با ۸ - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گیگابایت رم DDR4، حافظه NVMe SSD با ظرفیت ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - قابل سفار هستند.

از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دیگر ویژگی‌ها قابل توجه لپ تاپ‌های یاد شده می‌توان به پشتیبانی از وای فای، بلوتوث ۵.۰، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - باتری ۵۶ وات ساعتی برای مدل B3-510 و ۴۲ وات ساعتی برای مدل B3-410 و همچنین شارژر ۶۵ واتی USB-C اشاره کرد.

میت بوک B5-420 با شروع قیمت ۱۰۱۳ دلار و میت بوک B3-510 و میت بوک B3-410 با شروع قیمت ۷۹۶ دلار از هم اکنون از فروشگاه Huawei VMall قابل خریداری هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone