🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن پکیج فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار پکیج بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات حد پکیج چیست؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
  5. سوال: فضای قرارگیری پکیج باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که پکیج در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38600.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

عکس‌های دیگری از ساعت هوشمند ایکس باکس واچ مایکروسافت منتشر شد

با اینکه اکنون مایکروسافت با متوقف کردن توسعه ویندوز فون، بازار رقابتی موبایل را ترک نموده و کلاً دور تمام گجت‌های هوشمند ارتباطی را خط قرمز کشیده است، عکس‌هایی که چندی پیش از پروژه‌ی کنسل شده‌ی ...

با اینکه اکنون مایکروسافت با متوقف کردن توسعه ویندوز فون، بازار رقابتی موبایل را ترک نموده و کلاً دور تمام گجت‌های هوشمند ارتباطی را خط قرمز کشیده است، عکس‌هایی که چندی پیش از پروژه‌ی کنسل شده‌ی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمانشاه استان کردستان - این شرکت منتشر شد، نشان داد که ردموندی‌ها قصد داشتند در تولید ساعت هوشمند نیز فعالیت کرده و مدلی تولید کنند که با همه‌ی پلتفرم‌ها سازگار باشد.تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمانشاه استان کردستان

اولین ساعت هوشمند مایکروسافت (که هیچگاه عرضه نشد)، قرار بود ایکس باکس واچ خوانده شده و از بیشتر قابلیت‌های گجت‌های پوشیدنی‌ مدرن بهره ببرد. مهرماه امسال عکس‌هایی از نمونه‌ی اولیه‌ی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمانشاه استان کردستان - این محصول منتشر شد که خاموش بود و کار نمی‌کرد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمانشاه استان کردستان

اکنون عکس‌هایی جدیدی از این نمونه‌ی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمانشاه استان کردستان - اولیه بدست آمده که می‌توانند برای طرفدارن قدیمی مایکروسافت جذاب باشند. - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمانشاه استان کردستان - با مشاهده‌ی این تصاویر به نظر می‌رسد که ایکس باکس واچ به قابلیت‌هایی نظیر ردیاب مکانی GPS، تکنولوژی سنجش ضربان قلب و تعدادی ویژگی ورزش - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمانشاه استان کردستان - و سلامتی نیز مجهز باشد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمانشاه استان کردستان

رابط کاربری این ساعت بر اساس طراحی کاشی گونه‌ی ویندوز فون توسعه‌یافته بود. البته شاید این نوع طراحی در آن زمان می‌توانست توجه مخاطبان را به خود - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمانشاه استان کردستان - جلب کند اما در مقایسه با پوشیدنی‌های جدید بسیار کهنه و قدیمی به نظر می‌رسد.

جالب اینجاست که این ساعت بسیار شبیه به اسمارت واچ اپل طراحی شده بود.البته لازم به ذکر است که اپل، ساعت خود را پس از تصمیم مایکروسافت مبنی بر ساخت اسمارت واچ معرفی نمود؛ لذا شباهت اپل واچ و محصول مایکروسافت عجیب به نظر می‌رسد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمانشاه استان کردستان

بر اساس گزارشات مشخص شده که این پوشیدنی هوشمند از اتصال آهنربایی شارژر بهره می برده و دارای نمایشگر ۱.۵ اینچی و حافظه ذخیره - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمانشاه استان کردستان - سازی 6 - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمانشاه استان کردستان - گیگابایتی بوده. همچنین بند آن - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمانشاه استان کردستان - نیز - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمانشاه استان کردستان - قابل تعویض بوده است.

انتظار می رفت که ردموندی ها در سال ۲۰۱۵ از این محصول رونمایی کنند که البته هیچ گاه این اتفاق نیفتاد. البته به تازگی پتنتی توسط این شرکت ثبت شده که احتمال طراحی و ساخت یک پوشیدنی ماژولار - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمانشاه استان کردستان - جدید را افزایش می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فلامک نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا منطقه شهرک باهنر کرمانشاه پکیج ایران رادیاتور BM24CF هم تعمیر میکنید؟
پاسخ: بله در شهرک باهنر شهر کرمانشاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone