🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15718.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

کنده شدن پوست گوگل پیکسل ۵ در تست مقاومت [تماشا کنید]

«زک نلسون» از کانال یوتیوبی «JerryRigEverything» این بار گوشی هوشمند پیکسل 5 گوگل را از نظر مقاومت در برابر خراش و خمش مورد بررسی قرار داده است. در نگاه اول به نظر می‌رسد به غیر ...

«زک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر هیدج استان زنجان - نلسون» از کانال یوتیوبی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر هیدج استان زنجان - «JerryRigEverything» این بار گوشی هوشمند پیکسل 5 گوگل را از نظر مقاومت در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر هیدج استان زنجان - برابر خراش و خمش مورد بررسی قرار داده است.

در نگاه اول به نظر می‌رسد به غیر از دکمه پاور، بقیه قسمت‌های گوشی هوشمند پیکسل 5 غیر فلزی است اما مشخصات دستگاه روی کاغذ خبر از گوشی با بدنه صد در صد آلومینیومی می‌دهد. زک نلسون هم در ویدیو مذکور قصد بررسی همین موضوع را دارد.

همانطور که در ویدیو می‌بینید زیر لایه به ظاهر پلاستیکی، فلز قرار دارد. در واقع جنس بدنه پیکسل 5 از آلیاژی مخصوص است که گوگل آنرا آلیاژی پلاستیکی را «bio - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر هیدج استان زنجان - resin» نامگذاری کرده است

زک نلسون برای نشان دادن لایه فلزی پنهان شده زیر بدنه ظاهرا پلاستیکی، خراش‌های عمیقی روی بدنه دستگاه ایجاد می‌کند.

سیم پیچ مربوط به شارژ بی‌سیم دستگاه نیز در زیر لایه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر هیدج استان زنجان - پلاستیکی بدنه قرار گرفته است. با ایجاد خراش‌هایی عمیق در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر هیدج استان زنجان - پنل پشتی دستگاه و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر هیدج استان زنجان - برداشتن لایه اولیه پلاستیکی، سیم پیچ مربوط به شارژ بی‌سیم در ویدیو به خوبی دیده می‌شود.

همان‌طور که در ویدیوی تست مقاومت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر هیدج استان زنجان - پیکسل 5 در برابر خراشیدگی مشاهده می‌کنید؛ روی نمایشگر این گوشی هوشمند با بهره‌مندی از پوشش محافظ گوریلا گلس 6، در سطح 6 از مقیاس سختی «موز» (Mohs) خط می‌افتد و در سطح 7 شیارهای عمیق‌تری روی نمایشگر دستگاه ایجاد می‌شود.

در ادامه تست زک نلسون نشان می‌دهد که باتری و گوشی در حدود یک ساعت در محلول آستون دوام می‌آورد. آلیاژ پلاستیکی bio resin در برابر آستون واکنش نشان نمی‌دهد و از مقاومت بالایی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر هیدج استان زنجان - برخوردار است. در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر هیدج استان زنجان - تست مقاومت در برابر خم شدن نیز این گوشی هوشمند استحکام خوبی از خود نشان می‌دهد.

با وجودی که ظاهرا گوشی از بدنه پلاستیکی بهره می‌برد ولی به راحتی دچار - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر هیدج استان زنجان - خمش نمی‌شود و مقاومت بالایی از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر هیدج استان زنجان - خود نشان می‌دهد.

باید گفت گوگل پیکسل 5 با چیپست پرچمدار معرفی نشد و در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر هیدج استان زنجان - نتیجه از قدرتمندترین گوشی هوشمند امسال گوگل نمی‌توان به عنوان یک پرچمدار واقعی نام برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone