🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38603.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

منابع آگاه در زنجیره تامین اپل از توسعه آیفون با نمایشگر LCD خبر می دهند

اپل امسال برای نخستین بار به استفاده از پنل های OLED در موبایل های خود روی آورد با این حال شایعات بسیاری درباره توسعه آیفون های دارای نمایشگر با پنل LCD در سال 2018 به ...

اپل امسال برای نخستین بار به استفاده از پنل های OLED در موبایل های خود روی آورد با این حال شایعات بسیاری درباره توسعه آیفون های دارای نمایشگر با پنل LCD در سال 2018 به گوش می رسد و در آخرین مورد نشریه China Times این مساله را تائید کرده است.

بر اساس این شایعات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مازندران استان مازندران - که نخستین بار توسط «مینگ-چی کو»، تحلیلگر ارشد موسسه امنیتی «KGI» منتشر شد دو مدل از این آیفون ها به نمایشگر با پنل OLED مجهز می شوند در حالی که مدل سوم با صفحه نمایش 6 اینچی به بازار عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مازندران استان مازندران - خواهد شد.

بر اساس گزارش نشریه China Times به نقل از منابع آگاه در زنجیره تامین اپل، سال آینده نیز سامسونگ تامین کننده پنل های OLED اپل خواهد بود اما نمایشگرهای با پنل LCD توسط Japan Display و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مازندران استان مازندران - با همکاری ال جی تولید می شوند.

کمپانی های General Interface Solution و TPK نیز تولید ماژول های لمسی را برای آیفون مجهز به نمایشگر LCD برعهده خواهند گرفت.تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مازندران استان مازندران

.نشریه Nikkei هم در گزارشی با تاکید بر عرضه یک مدل آیفون مجهز به نمایگر LCD - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مازندران استان مازندران - در سال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مازندران استان مازندران - 2018 از آلومینیومی بودن بدنه آن خبر داده بود. منابع - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مازندران استان مازندران - Nikkei افزوده اند که دو موبایل دیگر اپل در سال 2018، پنل نمایشگر OLED داشته و در ابعاد 6.2 اینچ و 5.8 اینچ عرضه می شوند.

وظیفه تامین پنل های OLED تا کنون بر عهده سامسونگ بوده اما ماه گذشته گزارش هایی مبنی بر رقابت ال جی، شارپ و Japan Display برای پیوستن به این زنجیره تامین منتشر شده بود.

در میان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مازندران استان مازندران - گزینه های بالا به نظر می رسد که ال جی پتانسیل بیشتری برای تامین سفارشات کمپانی کوپرتینویی دارد و قرار است ظرفیت تولید خود را در سال آتی به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مازندران استان مازندران - بالاترین حد ممکن برساند. از سوی دیگر شارپ نیز که در تملک فاکسکان، از بزرگترین شرکای اپل قرارداد نیز از سال گذشته در زمینه تولید این پنل ها سرمایه گذاری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مازندران استان مازندران - کرده است.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone