🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به پکیج آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
  3. سوال: دلیل فشار کم خروجی اب در پکیج چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات خارجی و رسوب در پمپ و لوله های پکیج می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: در صورت وجود خرابی در پکیج بعد از تعمیرات، باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی و اشکال در خدمات و تعمیرات انجام شده توسط ما باشد و بازه 3 ماه گارانتی از خدمات ما نگذشته باشد برای شما خدمات مجدد با ضمانت بدون وجه خواهد بود.
  5. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جرقه زن وظیفه دارد فعالیت خود را قبل از رها سازی گاز، توسط شیر برقی گاز شروع کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38609.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک واحد جدیدی از زمان را معرفی کرد

فیسبوک اخیرا واحد جدیدی از زمان را معرفی کرده که «فلیک» (flick) نام دارد و دقیقا برابر یک هفتصد و پنج میلیون و ششصد هزارم ثانیه است. اما چرا باید فیسبوک چنین واحدی را معرفی ...

فیسبوک اخیرا واحد جدیدی از زمان را معرفی کرده که «فلیک» (flick) نام دارد و دقیقا برابر یک هفتصد و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان - پنج میلیون و ششصد هزارم ثانیه است. اما چرا باید فیسبوک چنین واحدی را معرفی کند؟

دلیل اصلی این مساله به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان - زیر مجموعه های تولید محتوای ویدئویی در بخش هدست های واقعیت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان - مجازی «آکیلس» این کمپانی برمی گردد.

در فیلم ها و بازی های - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان - ویدئویی معمولا محتوای ویدئوی از پخش 24 فریم بر ثانیه یا به عبارت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان - دیگر نمایش 24 تصویر ثابت در یک ثانیه تشکیل می شود. - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان - مشکل این روش - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان - این است که توسعه دهندگان هنگام ویرایش یک فریم باید زمان را به قسمت های خاصی تقسیم کنند که منجر به تولید ارقام اعشاری متوالی می شود.تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان

برای مثال در صوتی که فیلم به صورت 24 فریم بر ثانیه تولید شده باشد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان - نمایش هر تصویر 0.04166666667 ثانیه طول می کشد. این اعداد اعشای به صورت  مداوم تکرار شده و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان - کار را برای تدوین گران دشوار می کند.

فیسبوک برای حل مشکل این اعداد گیج کننده واحد زمان فلیک را ابداع کرده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان - که مدت نمایش هر فریم را به صورت دقیق و بدون اعداد اعشاری نمایش می دهد. بر این اساس در فیلم های 24 فریم بر ثانیه نمایش هر تصویر بیست و نه میلیون و چهارصد هزار فلیک طول می کشد.

در بیشتر بازی های ویدئویی که به صورت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان - 60 فریم بر ثانیه تولید شده اند - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان - نیز نمایش هر تصویر یازده میلیون و هفتصد و شصت هزار فلیک به طول می انجامد. همانطور که می بینید این اعداد بسیار دقیق و هستند و بدون نگرانی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان - از تولید اعداد اعشاری متوالی می توان اعمال ریاضی را روی آنها صورت داد.

فیسبوک اخیرا اسناد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان - مربوط به ایجاد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بویین زهرا استان زنجان - و استفاده از فلیک را به صورت منبع باز منتشر کرده که به توسعه دهندگان نرم افزارهای ویدئویی اجازه می دهد این واحد را در پروژه های خود پیاده سازی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone