🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  4. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38608.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

همه برند‌های موبایل تا پایان سال وارد طرح رجیستری می‌شوند

ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز -۳ بهمن ماه- یک نشست خبری در رابطه با طرح ملی رجیستری برگزار کرد. در این نشست خبری عنوان شد که فرآیند تغییر مالکیت برای موبایل‌های ...

ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز -۳ بهمن ماه- یک نشست خبری در رابطه با طرح ملی رجیستری برگزار کرد. در این نشست خبری عنوان شد که فرآیند تغییر مالکیت برای موبایل‌های دست دوم از هفته آینده الزامی خواهد بود. همچنین مدیر کل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در رابطه با ابهامات طرح رجیستری توضیحاتی را - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ارائه داد.‌

«حمیدرضا دهقانی‌نیا»، مدیر کل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پاسخ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به پرسش دیجیاتو - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مبنی بر اینکه چه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - زمان تمام موبایل‌ها وارد طرح رجیستری می‌شوند گفت: «تمام سعی و تلاش - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ما این است که تا قبل از اتمام - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سال، تمامی نشان‌های تجاری تلفن همراه را مشمول طرح بکنیم. اما نمی‌توانیم در این رابطه قول صد درصد بدهیم. شتاب کردن خوب است، اما شتاب‌زده عمل کردن خوب نیست.»

یکی از ابهاماتی که از ابتدا در خصوص طرح رجیستری مطرح بود و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - انتقاداتی را نیز به همراه داشت، عدم - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قرارگیری تمام برندهای موبایل زیر چتر رجیستری از همان ابتدا بود.

«امیر اسحاقی»، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل پیش از این در گفتگو با - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دیجیاتو خبر داده بود که واردت کنندگانی که به شکل قانونی فعالیت می‌کنند، موبایل‌هایی که مربوط به برندهای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سامسونگ و هوآوی است را به شکل قانونی وارد کشور می‌کنند اما به دلیل نبود این برندها در طرح رجیستری، موبایل‌های همین برند که به شکل قاچاق وارد کشور می‌شوند ارزان‌تر هستند و مشتریان بیشتری هم دارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

دهقانی‌نیا در گفتگو با دیجیاتو علت قرار نگرفتن تمام برند‌ها از همان ابتدای فعالیت طرح را اینگونه تشریح می‌کند: «اگر اکنون طرح را مشمول کالاهای جدیدتر بکنیم، عملاً ممکن است زحمتی را به مردم منتقل کرده باشیم. مردم باید برای انجام این‌کارها [انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فرآیند - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - استعلام گیری زمان خرید موبایل] - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به بلوغ برسند. اگر موبایل‌هایی که ۸۰ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند درون این طرح قرار می‌گرفتند، از هر ده خرید، هشت خرید مربوط به همین موبایل‌ها می‌شد. فرآیند فعال‌سازی حتما باید توسط خود خریدار انجام شود. فرد باید بداند اگر خودش چنین کاری را انجام ندهد می‌تواند مورد سواستفاده قرار بگیرد. به همین دلیل، زمانی که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شاخص آگاهی مردم به حدی برسد که مطمئن باشیم مشکلی پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نمی‌آید، می‌توانیم کالاهای جدید را مشمول طرح رجیستری بکنیم.»

دهقانی‌نیا همین موضوع را علت روند آرام طرح رجیستری عنوان کرد و به دیجیاتو گفت: «ما با آهستگی طرح را پیش می‌بریم و دلیل اصلی‌اش، افزایش آگاهی مردم است. از اتحادیه‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هم خواهش کرده‌ایم تا فروشگاه‌ها تمام مراحل را در فروشگاه خود نصب کنند. تلاش می‌کنیم تا قبل از پایان سال همه نشان‌های تجاری را وارد طرح بکنیم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

مدیر کل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قاچاق کالا و ارز همچنین به منفی‌بافی‌ها در مورد طرح رجیستری اشاره کرد و خبر داد - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که این طرح - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - باعث رانت نشده و چطور یک شخص می‌تواند به شکل قاطع و صد درصد بگوید که طرح رجیستری با شکست مواجه می‌شود. در ابتدای همین هفته، «سید مهدی میرمهدی»، رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران در مصاحبه‌ای با دیجیاتو خبر از شکست طرح رجیستری در آینده و ایجاد رانت توسط آن داده بود. به گفته او، تعداد اندکی وارد‌کننده مشخص شده‌اند - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و همه باید بتوانند با شرایط قانونی واردات موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - انجام دهند.

حمیدرضا دهقانی‌نیا نیز در پاسخ به این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مصاحبه گفت: «یک عزیزی گفته‌اند که این طرح صد درصد با شکست مواجه می‌شود. چه کسی از قدرت پیش‌گویی برخوردار است؟ گفته می‌شود رانت وجود دارد. رانتی وجود ندارد. همین الان ۴۴ شرکت مجوز - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - واردات موبایل دارند و بیش از ۳۰ عدد از آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فعال هستند. فضا امروز شفاف - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شده است. وقتی فضا شفاف باشد کسی نفع بیشتری می‌برد که صادقانه کار می‌کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone