🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38597.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تلگرام X در گوگل پلی منتشر شد

اگر از کاربران iOS هستید، احتمالا برایتان جالب باشد که بدانید در این پلتفرم به غیر از تلگرام اصلی نسخه دیگری از اپلیکیشن به نام Telegram X هم وجود دارد که می توانید با جستجوی ...

اگر از کاربران iOS هستید، احتمالا برایتان جالب باشد که بدانید در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - این پلتفرم به غیر از تلگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - اصلی نسخه دیگری از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - اپلیکیشن به نام Telegram X هم وجود دارد که می توانید با جستجوی در اپ استور آن را دانلود کنید.

تلگرام X با زبان برنامه نویسی Swift اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - نوشته شده و به میزان قابل توجهی از تلگرام اصلی سریع تر است، ضمن این که انیمیشن های بسیار نرم و روان تری را به نمایش می گذارد. با این وجود، تلگرام X تا امروز فقط در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - انحصار کاربران iOS بوده و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - اثری از آن در اندروید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - مشاهده نشده است.

اما به تازگی شایعاتی در محیط وب منتشر شده که از انتشار تلگرام X برای پلتفرم اندروید حکایت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - می کنند. شایعات از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - آنجا نشأت گرفته که اخیرا یک نسخه آلترناتیو تلگرام به اسم Challegram در گوگل پلی منتشر شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان

Challegram یک تلگرام غیر رسمی است که بر خلاف تلگرام اصلی بر اساس API ویژه TDLib نوشته شده و توسعه دهندگان آن را برای دیوایس های 64-بیتی بهینه سازی کرده اند. این موضوع باعث شده که Challegram در مقایسه با تلگرام اصلی سرعت بالاتری در تمام زمینه ها داشته باشد. 

جالب است بدانید که Challegram اپلیکیشن جدیدی نیست - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - و توسعه آن به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - سال 2015 باز می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - گردد. در این سال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - پاول دورف مسابقه ای برای طراحی بهترین و سریع ترین تلگرام های غیر رسمی برگزار کرد که ویاچِسلاو کریلوف، توسعه دهنده روس توانست با ساخت Challegram به مقام نخست دست یابد.

حالا بعضی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - کاربران گزارش می دهند که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - با نصب آخرین نسخه Challegram، به جای دیدن عنوان همیشگی نام تلگرام X را در آن مشاهده می کنند. این موضوع می تواند به این معنا باشد که پاول دورف و همکارانش احتمالا Challegram را به عنوان تلگرام X اندرویدی ها برگزیده اند.

البته دورف هنوز صحت این موضوع را تأیید نکرده و هنوز اطلاعات زیادی در این خصوص در دسترس نیست، با این وجود تا آن زمان می توانید در صورت تمایل هر دو اپلیکیشن Telegram X و Challegram را از اپ استور و گوگل پلی دانلود و قابلیت هایشان را امتحان نمایید.

به‌روزرسانی: همانطور که انتظار می رفت، ساعاتی پیش اپلیکیشن Challegram در گوگل پلی به Telegram X تغییر نام یافت. از جمله امکانات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - این نسخه از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - تلگرام می توان به امکان حذف Bubble یا کادر پیام ها، حذف نوار Mute/Unmute برای باز شدن فضا در کانال ها و بزرگتر شدن کادر نوشته ها و عکس ها برای کار راحت تر و خواناتر شدن مطالب اشاره کرد.

تلگرام X تغییرات خوب دیگری را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - هم برای این پیام رسان محبوب به ارمغان آورده است. ادیتور تصاویر در این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - نسخه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - تلگرام نسبت به نسخه اصلی بهبود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - یافته و تجربه لذت بخش تری را به کاربر ارائه می دهد:

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان

همچنین مدیاپلیر در تلگرام X دستخوش برخی تغییرات ظاهری و فنی شده و حالا از Async Playback (پخش آهنگ بدون نیاز به دانلود کامل) پشتیبانی می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان

توجه داشته باشید که این نسخه هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - از سوی پاول دورف یا یکی از مقامات تلگرام به طور رسمی تأیید نشده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان

Telegram - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - X

سازنده: Telegram LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 117 / 14.8 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone