🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  2. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  5. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43797.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ناتو «پتیا» را اقدام جنگی بالقوه می داند؛ احتمال حمله نظامی به عاملان

همانطور که قبلا در خبرها خواندید هفته گذشته کشور اوکراین هدف حمله یک باج افزار مخرب به نام پتیا قرار گرفت که این حمله اختلالات گسترده ای را برای آن به دنبال داشت. اما این حمله صرفا ...

همانطور که قبلا در خبرها خواندید هفته گذشته کشور اوکراین هدف حمله یک باج افزار مخرب - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به نام پتیا قرار گرفت که این حمله اختلالات گسترده ای را برای آن به دنبال داشت. اما این حمله صرفا هم به اکراین محدود نمی شود و ظاهرا باج افزار مذکور کشورهای بسیاری را هدف فعالیت های خرابکارانه اش قرار داده است.

به دنبال همین اتفاقات، شنبه همین هفته، Kevin Scheid از کهنه کاران وزارت دفاع - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آمریکا مسئولیت واحد عملیات های سایبری ناتو را بر عهده گرفت.

اهمیت این انتصاب اما به خاطر حملات سایبری گسترده ای است که به خاطر پتیا به راه افتاده و همین امر سازمان مذکور را بر آن داشت تا روز جمعه با انتشار بیانیه ای اعلام کند که پای یک بازیگر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دولتی در میان است و این حملات به صورت بالقوه می توانند به عنوان اقدام جنگی قلمداد شوند.

برای آن درک بهتری - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از بیانیه اخیر ناتو و پیامدهای آن پیدا کنید بهتر است اشاره ای به پیمان ناتو داشته باشیم. در پیمان آتلانتیک شمالی یا همان ناتو بخشی به نام ماده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 5 وجود دارد که به موجب آن، اعضای این سازمان موظف می شوند در مواردی که یکی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از اعضا هدف حمله قرار گرفت برای دفاع از آن وارد عمل شوند.

در هفته ای که گذشت دبیرکل این سازمان تایید کرد که یک حمله سایبری «با پیامدهایی هم اندازه با یک حمله تسلیحاتی عمل به ماده 5 توافقنامه را لازم اجرا خواهد کرد و واکنش - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هایی که به آن داده می شوند می توانند به شکل نظامی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - باشند».

با این وجود روز جمعه اما این سازمان در بیانیه خود ذکر کرد که هنوز منشا NotPetya را نمی داند و از تمایلاتی که در پس آن وجود دارد بی اطلاع است.

در نتیجه محققان ناتو به این نتیجه رسیدند که بدافزار مورد بحث «می تواند - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - احتمالا به یک بازیگر دولتی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مربوط باشد» و اگر این امر محرز گردد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آنگاه کشورهای هدف می توانند با گزینه های مختلفی مقابله به مثل کنند.

این اقدامات مقابله ای چه هستند؟ هرچیزی. وزارت دفاع انگلستان همین هفته به صورت کاملا مستقل اعلام کرد که کشورش برای واکنش به حملات سایبری آماده شده و این حق را برای خود قائل است تا از هر قلمرویی «شامل هوا، زمین، دریا و قلمرو سایبری» به هدف حمله کند.

 

در حال حاضر ناتو نمی داند که چه کسی NotPetya را توسعه داده و هیچ کارشناسی هم این حمله را با اطمینان کامل به بازیگر خاصی نسبت نداده اما می توان پتیا را یکی از پیچیده ترین بدافزارهایی دانست که این حجم از خرابی را به بار آورده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone