🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  4. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  5. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15879.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

شرکت Aptera از خودروی برقی بی‌نیاز از شارژ رونمایی کرد

اپترا موتورز (Aptera Motors) از خودروی الکتریکی جدید خود رونمایی کرد که به لطف پنل‌های خورشیدی نیازی به شارژ کردن ندارد. این خودروی سه چرخ بوسیله پنل‌های خورشیدی انرژی خود را تأمین می‌کند و به ...

اپترا موتورز (Aptera Motors) از خودروی الکتریکی جدید - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر همدان استان همدان - خود رونمایی کرد که به لطف پنل‌های خورشیدی نیازی به شارژ کردن ندارد.

این خودروی سه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر همدان استان همدان - چرخ بوسیله پنل‌های خورشیدی انرژی خود را تأمین می‌کند و به گفته سازنده گران قیمت‌ترین مدل با باتری ۱۰۰ کیلووات ساعت قادر به طی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر همدان استان همدان - مسافت ۱۶۰۹ کیلومتر با یکبار شارژ کامل خواهد بود و حین پارک شارژ می‌شود.

روی سقف این خودروی دو نفره پنل‌های خورشیدی تعبیه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر همدان استان همدان - شده که می‌توانند روزانه انرژی لازم برای طی مسافت حداکثر ۷۲ کیلومتر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر همدان استان همدان - را تأمین کنند. هم موسس شرکت اپترا می‌گوید این خودرو نیازی به شارژ کردن ندارد:

«به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر همدان استان همدان - لطف فناوری Never Charge تأمین انرژی توسط نور خورشید انجام می‌شود. پنل‌های خورشیدی باتری خودرو را در تمام طول روز به طور کامل شارژ می‌کنند تا هر جایی که خواستید بروید. فناوری Never Charge روی تمام خودروهای اپترا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر همدان استان همدان - نصب شده و طراحی آن به گونه‌ای است که می‌تواند با جمع‌آوری نور خورشید انرژی لازم برای طی مسافت ۱۱ هزار مایل (تقریباً ۱۷ هزار کیلومتر) در سال را در بیشتر مناطق دنیا تأمین کند.»

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر همدان استان همدان

ضریب پسار خودروی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر همدان استان همدان - مورد بحث به لطف طراحی خاص و وزن سبک تنها ۰.۱۳ است که به مصرف کمتر انرژی و اصطکاک کمتر با هوا منجر می‌شود. برای مقایسه ضریب پسار تسلا مدل ۳ و فولکس‌واگن ID4 به ترتیب ۰.۲۳ و ۰.۲۸ است.

شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت مدل دیفرانسیل جلو و تمام چرخ متحرک به ترتیب ۵.۵ و ۳.۵ ثانیه اعلام شده است. پیش فروش مدل Paradigm و Paradigm Plus این خودرو از هم اکنون آغاز شده و بین ۲۷ تا ۴۶ هزار دلار یا بیشتر بسته به میزان سفارشی‌سازی متغیر است و سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone