تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17161.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی، اوپو و ویوو در صف خرید چیپ‌های اگزینوس سامسونگ هستند

سامسونگ گوشی‌های هوشمند پرچمدار گلکسی خود را با چیپست اگزینوس در اکثر بازارها عرضه می‌کند. اما بر اساس گزارش منتشر شده از سوی «Business Korea»، به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد چیپست‌های اگزینوس را در ...

سامسونگ گوشی‌های هوشمند پرچمدار گلکسی خود - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - را با چیپست اگزینوس در اکثر بازارها عرضه می‌کند. اما بر اساس گزارش منتشر شده از سوی «Business Korea»، به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد چیپست‌های - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - اگزینوس را در اختیار - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - برخی شرکت‌های چینی از جمله شیائومی، اوپو و ویو نیز قرار دهد.

اگرچه در چند سال گذشته، گوشی‌های هوشمند دیگری نیز با تراشه‌های اگزینوس در دسترس کاربران قرار گرفته است. از بین سه شرکت چینی، در حال حاضر چند گوشی هوشمند ویوو با چیپست‌های اگزینوس رونمایی شده‌اند. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند چیپست مورد نیاز برای گوشی‌های هوشمند اقتصادی که قرار است نیمه اول سال 2021 به بازار عرضه شوند را برعهده بگیرند.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کردستان استان کردستان

در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - این میان، شیائومی و اوپو سخت در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - تلاش هستند تا با تقویت زنجیره تامین خود، سهم بازار هواوی را از آن خود کنند. شیائومی توانست در فصل سوم امسال، رشد عرضه بی‌سابقه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - 42 درصدی را - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - نسبت به مدت مشابه سال قبل به نام خود ثبت کند. در بخش گوشی‌های پریمیومی، کوالکام تنها انتخاب بسیاری از تولید کنندگان گوشی‌های اندرویدی است.

به غیر از سامسونگ، هواوی تنها شرکت تولید کننده گوشی اندرویدی است که پرچمداران خود را با چیپست‌های خودش به بازار عرضه می‌کند. در حال حاضر، - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - واحد چیپست سامسونگ چشم - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - به بازار چین دارد تا بتواند تجارت خود را به شکل مناسبی توسعه دهد.

از نظر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - سهم بازار چیپست، سامسونگ در جایگاه چهارم بعد از کوالکام، مدیاتک و هواوی قرار دارد. با توجه به تحریم‌های ایالات متحده علیه هواوی، ممکن است سامسونگ به زودی به رتبه سوم جدول صعود کند. سامسونگ اخیرا تایید کرده است که چیپست جدید اگزینوس 1080 را در تاریخ 22 آبان رونمایی می‌کند.

به نظر می‌رسد چیپست 5 نانومتری جدید کره‌ای‌ها با نام «اگزینوس 1080»، از پردازنده مرکزی کورتکس A78 و پردازنده گرافیکی «مالی G78» بهره خواهد برد. در چیپست جدید، هسته‌های کورتکس A78 جایگزین هسته‌های کورتکس A77 چیپست قبلی خواهند شد.

آنچه مسلم است سامسونگ تلاش می‌کند تا چیپست‌هایی قدرتمندی به بازار عرضه کند و در این مسیر نیز گام‌های بلندی برداشته است. حال باید منتظر قدرت نمایی کره‌ای‌ها در قلب گوشی‌های - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - سایر تولید کنندگان بازار باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone