🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21820.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای رسمی آنر پلی ۴ پیش از رونمایی منتشر شدند

آنر قصد دارد به زودی از دو گوشی جدید از خانواده پلی (Play) به نام‌های «آنر پلی ۴» و «آنر پلی ۴ پرو» رونمایی کند. این شرکت رندرهای رسمی این دو گوشی را منتشر کرده ...

آنر قصد دارد به زودی از دو گوشی جدید از خانواده پلی (Play) به نام‌های «آنر پلی ۴» و «آنر پلی ۴ پرو» رونمایی کند. این شرکت رندرهای رسمی این دو گوشی را منتشر کرده است.

یکی از مدیران شرکت آنر رندرهای رسمی آنر پلی ۴ را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد که این محصول را در سه رنگ نشان می‌دهند:

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردستان استان کردستان

تاکنون اطلاعات چندانی از آنر پلی 4 منتشر نشده است. بر اساس اطلاعات غیر رسمی مندرج در سایت TENNA، آنر پلی 4 پرو از نمایشگر ۶.۸۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ برخوردار بوده و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در حفره نمایشگر جای گرفته است.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردستان استان کردستان

در پنل پشتی ماژول دوربین چهارگانه به چشم می‌خورد که شامل حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی (احتمالا ماکرو و عمق سنج) می‌شود. طول و عرض و ارتفاع این گوشی به ترتیب برابر با ۱۷۰، ۷۸.۵ و ۸.۹ میلیمتر بوده و ۲۱۳ گرم وزن دارد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردستان استان کردستان

آنر پلی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردستان استان کردستان - ۴ به احتمال زیاد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردستان استان کردستان - چیپست هشته هسته‌ای با کلاک ۲.۰ گیگاهرتزی خواهد داشت و از رم ۴، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردستان استان کردستان - ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی بهره مند است.

آنر پلی ۴ پرو نیز از چیپست کرین ۸۲۰ با پشتیبانی از شبکه 5G، دوربین چهارگانه و سلفی دوگانه و شارژر ۴۰ واتی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به تعبیه حسگر اثر انگشت در لبه کناری درون دکمه پاور و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردستان استان کردستان
رندر آنر پلی ۴ پرو 5G

آنر ۳ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کردستان استان کردستان - ژوئن (۱۴ خرداد) به طور رسمی از آنر پلی ۴ و پلی ۴ پرو رونمایی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone