🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  3. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  5. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23371.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مرورگر سافاری اطلاعات کاربران را به شرکت چینی Tencent می‌فرستد

مرورگر سافاری از مدت ها قبل داده های وب گردی کاربران را جهت جلوگیری از حملات فیشینگ از طریق قابلیت Fraudulent Website Warning به ابزار Safe Browsing گوگل ارسال می کرده است. اما اکنون اسنادی به ...

مرورگر سافاری از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مینودشت استان گلستان - مدت ها قبل داده های وب گردی کاربران را جهت جلوگیری از حملات فیشینگ از طریق قابلیت Fraudulent Website Warning به ابزار Safe Browsing گوگل ارسال می کرده است. اما اکنون اسنادی به دست آمده که از ارسال برخی از این داده ها به شرکت فناوری چینی به نام تنسنت (Tencent) حکایت می کند.

بعضی از کاربران متوجه شده اند - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مینودشت استان گلستان - که iOS 13 (و احتمالاً نسخه 12.2 این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مینودشت استان گلستان - سیستم عامل)، برخی از داده های وب گردی کاربران را علاوه بر گوگل، به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مینودشت استان گلستان - ابزار Safe Browsing شرکت تنسنت نیز ارسال کرده است.

در قسمت سلب مسئولیت شرکت مذکور به جمع آوری داده ها اشاره شده اما در حال حاضر مشخص نیست این شرکت داده های کاربران غیر چینی را هم جمع آوری کرده یا نه؛ بنابراین نمی توان از جمع آوری های داده های کاربران آمریکایی با اطمینان صحبت کرد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مینودشت استان گلستان

نگرانی اصلی در مورد نحوه استفاده شرکت فناوری چینی از داده هاست. احتمال دارد گوگل در کنار این شرکت با لاگ کردن آدرس IP کاربران، سیستم - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مینودشت استان گلستان - های ضد فیشینگ خود را تقویت کرده باشند؛ اما همکاری نزدیک - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مینودشت استان گلستان - شرکت تنسنت با دولت چین گمانه زنی هایی را در مورد استفاده از داده ها برای نظارت بر کاربران و اهداف مجرمانه دیگر به وجود آورده است.

«متیو گرین» (Matthew Green)، استاد دانشگاه جانز هاپکینز می گوید از لحاظ تئوری یک فرد خرابکار می تواند از طریق ابزار Safe Browsing گوگل هویت کاربر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مینودشت استان گلستان - را با لینک کردن درخواست های سایت برملا کند. بنابراین اگر شرکت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مینودشت استان گلستان - چینی مورد بحث از چنین روشی استفاده کرده باشد، امکان شناسایی هویت کاربران در صورت فشار از جانب دولت چین وجود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مینودشت استان گلستان - دارد.

ابزار Fraudulent Website Warning در مرورگر سافاری را می توان با رفتن به قسمت Settings و سپس Safari غیر فعال کرد. البته با این کار یک لایه امنیتی مهم در مرورگر سافاری از میان رفته و امنیت شما در برابر سایت های مشکوک پایین - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مینودشت استان گلستان - می آید. فعال بودن این قابلیت مهم است؛ به همین خاطر هم اپل این ویژگی را به طور پیش فرض فعال کرده است.

باید منتظر پاسخ اپل در این رابطه باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone