🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  5. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26588.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

لاجیتک از هدست گیمینگ G Pro X برای پی‌سی گیمرها رونمایی کرد

بخش گیمینگ لاجیتک از یک هدست جدید در سری G pro خود رونمایی کرده که در واقع یک مدل گرانتر از هدست سال گذشته این شرکت به شمار می‌رود و با پرداخت هزینه کمی بیشتر، ...

بخش گیمینگ لاجیتک از یک هدست جدید در سری G pro خود رونمایی کرده که در واقع یک مدل گرانتر از هدست سال گذشته این شرکت به شمار - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌رود و با پرداخت هزینه کمی بیشتر، کاربر یک هدست باسیم، با راحتی بیشتر و کیفیت صدای بالاتر برای پی‌سی گیمینگ در اختیار خواهد داشت.

هدست گیمینگ لاجیتک به خاطر طراحی جدید آلومینیوم و استیل به کار رفته در آن براق‌تر به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - نظر می‌رسد. لاجیتک - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - این محصول را به عنوان یک هدست درجه 1 برای بازی‌هایی که در آن‌ها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - نیاز به ارتباط صوتی مداوم وجود دارد، تولید کرده است. این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - شرکت با همکاری شرکت Blue Microphones این هدست را به یک قابلیت ورودی صدا با نام Blue Voice هم مجهز - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - کرده که نوید دریافت صدای واضح‌تری را در میکروفن می‌دهد و محدوده وسیعی از انواع تیونینگ و فیلترهای مختلف را در اپ همراه آن به نام G Hub، در اختیار کاربر می‌گذارد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان

در واقع - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - با خرید این هدست حتی اگر یک میکروفن مجزا از برندهایی مثل Shure یا Blue در اختیار نداشته باشید، لااقل بخشی از قابلیت این محصولات را با هدست جدید لاجیتک دراختیار خواهید داشت. از آنجایی که لاجیتک با این محصول گیمرهای پی‌سی را هدف گرفته، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - قابلیت Blue Voice فقط برای پی‌سی‌ها در دسترس خواهد بود.

مدل قبلی G Pro در حال حاضر قیمتی برابر 79.99 دلار داشته و مدل جدید هدست گیمینگ لاجیتک که به صورت رسمی Logitech G Pro X نام گرفته، 129.99 دلار قیمت‌گذاری شده است. مدلی که از قابلیت Blue Voice  پشتیبانی نمی‌کند هم 99.99 دلار خواهد بود و برای کسانی که به امکانات میکروفن اهمیت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - نمی‌دهند گزینه اقتصادی‌تری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone