🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن برد پکیج میتوان به نوسانات برقی و یا نشت آب به قسمت های الکترونیکی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرات یا خدمات شما گارانتی داره؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا امکان تعمیر در محل وجود دارد یا باید حتما به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: فضای قرارگیری پکیج باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که پکیج در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26593.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

۹۰۰ تومان برای هر کیلووات ساعت برق؛ ماینینگ بیت کوین گران می‌شود

«علی بخشی» رییس سندیکای صنعت برق در نشست خبری خود اعلام کرده است که قیمت هر کیلووات ساعت برق فارم‌های ماینینگ ۷ سنت خواهد بود؛ تعرفه‌ای که البته هنوز به صورت رسمی ابلاغ نشده است. ...

«علی بخشی» رییس سندیکای صنعت برق در نشست خبری خود اعلام کرده - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر محمودآباد استان مازندران - است که قیمت هر کیلووات ساعت برق فارم‌های ماینینگ ۷ سنت خواهد بود؛ تعرفه‌ای که البته هنوز به صورت رسمی ابلاغ نشده است. با توجه به قیمت فعلی دلار، می‌توان قیمت هر کیلووات ساعت برق را حدود ۹۰۰ تومان تخمین زد. او همچنین خبر داد که اگرچه قرار بود قیمت این تعرفه بر اساس تعرفه برق صادراتی باشد، اما از آنجایی که تعرفه برق صادراتی ثابت نیست، قیمت ۷ سنت در نظر گرفته شده است.

آنطور که خبرگزاری‌های ایسنا و مهر از این نشست خبری گزارش داده‌اند، «سپهر برزی‌مهر» دبیر سندیکای صنعت برق هم اشاره - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر محمودآباد استان مازندران - کرده است که به ازای استخراج هر واحد بیت‌کوین ۷۲ هزار کیلووات ساعت برق مصرف می‌شود که با احتساب نرخ واقعی برق، ماینرها باید ۳۶ میلیون تومان - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر محمودآباد استان مازندران - پرداخت کند:

«یارانه هر کیلووات ساعت برق ۵۰۰ تومان است یعنی تولید یک واحد بیت کوین حدود ۳۵ تا - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر محمودآباد استان مازندران - ۳۶ میلیون تومان برای صنعت برق هزینه دارد. در حالی که در حال حاضر ماینرها برای تولید یک واحد بیت کوین - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر محمودآباد استان مازندران - حدود ۵ تا ۶ - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر محمودآباد استان مازندران - میلیون می‌پردازند.»

او البته اشاره کرده است که سندیکای صنعت برق با استخراج - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر محمودآباد استان مازندران - ارزهای دیجیتال مخالف نیست: «نمی‌توانیم بگوییم آنچه هم اکنون توسط - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر محمودآباد استان مازندران - عده‌ای از مردم انجام می‌شود خلاف قانون - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر محمودآباد استان مازندران - است چون قانونی وجود ندارد که با آن مغایرتی وجود داشته باشد البته استفاده از برق - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر محمودآباد استان مازندران - یارانه ای برای تولید کالایی به غیر از آنچه برای آن مجوز صادر شده و جهت عرضه در عرصه بین المللی تخلف است.»

دبیر - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر محمودآباد استان مازندران - سندیکای برق همچنین گفته است که رقمی حدود ۵۰۰ تا هزار مگاوات مصرف کل - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر محمودآباد استان مازندران - برق ماینینگ در کشور است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone