🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: برد قطعه بسیار مهم در پکیج است و وظیفه کنترل ورودی و خروجی ها را دارد کوچترین خرابی در قطعات برد باعث سوختن و کار نکردن آن می شود.
  2. سوال: پرشر سوئیچ آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد پکیج من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ هوا در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه وظیفه دارد از خروج محصولات احتراق توسط دودکش مطمئن شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26592.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

وایو با معرفی SX12 ثابت می کند لپتاپ های کوچک نیازی به تبدیل ها ندارند

کمپانی وایو به تازگی از لپتاپ SX12، دستگاهی 12.5 اینچی رونمایی کرده که تعداد پورت هایش از دستگاه هایی با ابعاد چند برابر آن نیز بیشتر است. این لپتاپ وایو که مدل به روز شده ...

کمپانی وایو به تازگی از لپتاپ - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - SX12، دستگاهی 12.5 اینچی رونمایی کرده که تعداد پورت هایش از دستگاه هایی با ابعاد چند - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برابر آن نیز بیشتر است. این لپتاپ وایو که مدل به روز شده S11 به شمار می رود، استفاده بسیار بهینه تری از فضا می کند - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و در ابعاد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مشابه، از صفحه نمایش و کیبوردی بزرگتر بهره می برد.

وایو SX12 به 9 پورت مختلف مجهز شده است

بیایید پورت های این کامپیوتر کوچک را مرور کنیم؛ سه پورت USB با اندازه استاندارد، یک درگاه USB نوع C برای شارژ کردن لپتاپ، HDMI، درگاه حافظه SD با - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اندازه کامل، جک 3.5 میلیمتری هدفون و میکروفون، پورت اترنت و حتی خروجی VGA. - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کیبورد هم حالا - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تا لبه های دستگاه ادامه یافته و حاشیه های نمایشگر نیز کوچک تر شده اند. لپتاپ وایو به چیپست های چهار هسته ای نسل هشتم اینتل Core i5 یا Core i7 مجهز شده است و می تواند به شکل سفارشی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به مودم LTE نیز مجهز شود. وزن این لپتاپ وایو نیز حدود 900 گرم است.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

مدل SX14 که نمونه بزرگتر این محصول به شمار می رود قبل از این توسط برخی وبسایت ها بررسی شده بود و طبق نتیجه گیری ها، دستگاهی کامل و کارآمد بود که تنها مشکلاتش باتری ضعیف و ترک پد کوچکش بودند. به نظر هم نمی رسد این مشکلات - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در مدل کوچکتر لپتاپ وایو قابل حل باشند.

لپتاپ وایو مدل - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - SX12 از این هفته در ژاپن به فروش خواهید رسید و بسته به حافظه، چیپست و رنگ انتخابی قیمتی بین هزار تا دو هزار دلار خواهد داشت. هنوز حرفی از عرضه این محصول در کشورهای دیگر زده نشده اما با توجه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به فروش مدل های دیگر، انتظار می رود این لپتاپ هم در بازارهای جهانی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به فروش برسد. در هرحال این دستگاه نشان می دهد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ساخت یک لپتاپ باریک و سبک بدون حذف پورت ها امکان پذیر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone